Varm tisdag...

Idag var det jobbdag. Började iofs inte förrän 12, men hovis kom och skodde Storen kl 9 så jag och kotten var uppe vid kvart över 8.
Allt gick finfint, och det blev inte så dyrt som jag trodde. 660 kr med nya skor runtom plus verkning = billigt och bra :)

Skjutsade Cornelia till dagis till lunch, och själv åkte jag hem och åt lunch innan jag for på jobbet.
Hände en sak på jobbet idag, och jag var tvungen att ha ett samtal med en förälder ang det. Mycket jobbig situation som sällan uppstår, men det kan dra igång en hel cirkus.
Hoppas att allt löser sig till det bästa.
Ibland önskar man att man inte hade ansvar...

Efter detta så hade jag hemsk spänningshuvudvärk igen, men börjar bli van nu :(
När jag slutat jobbet så åkte jag till Hööks då jag var tvungen att handla flugmedel till Storen. Upptäckte att det var 50 % på ridbyxor, så jag fyndade ett par till mig som är dyyyra i vanliga fall, och ett par fräsiga till Cornelia!

När jag kom hem så flyttade vi hästarna till nya beteshagen, och sen åkte Benny för att hjälpa JO att flytta bilar till JO och Bettans nya hus. Vi har även fått hem Valianten :) Eller vi, det är Bennys bil ju!
Så han dök precis innanför dörren, och snäll som jag är har jag gjort iordning matlåda som han bara behöver värma...;)


Igår så var hela familjen till min mamma, Cornelia har tjatat om mormor ett tag så vi passade på att åka ut.
Cornelia fick busa och mysa med mormor precis hela dagen, och vi fick som vanligt gooood mat och efterrätt, momsich!
Blev ju i vanlig ordning skrik och grin när vi skulle åka, pappa blev arg och mormor fick ont i hjärtat :)
Men det löste sig, kotten somnade inom 3 minuter och sov tills imorse så...

Till helgen ska kotten troligen sova hos mormor då jag ska på Mentaltest med vovvarna i järvsö, ska bli mkt spännande!
Kl 12 har jag samling, och sen kör vi. Ca 45 minuter/hund r det beräknat. Så då får vi se vad vi får för status på mentaliteten på de rabiata råttorna...;)
Jag hoppas att Benny följer med, då det skulle betyda mycket för mig <3

Nu ska vi sova, Benny ska ju upp om typ 4 timmar... själv behöver jag ju inte upp förrän senast 10 :)
Gonatt everyone!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0