Eeeeen lista :)

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jobbade på Matfors ryttarförening tror jag, eller om det var Alnö RK... jobbade med min vän sen dess, jeanette söderlind. Tror jag bodde i nacksta med min fd och så älskade Poppins.... Jag var iaf 23 år då...
Eller vänta nu, jag jobbade nog på First Strand Hotell och städade rum... Fruktansvärt!

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
hade just börjat jobba igen efter min sjukskrivning för depression och panikångest, livet såg ljust ut och vi hade fått tag i lägenheten där vi bor nu och Storen flyttade till stallet på den gården.

3. Fem snacks du gillar:
* Marabou Apelsinkrokant
* Jordnötsringar
* Dillchips
* Sourcreme and onionchips Estrella
* "Little ones" ;) Små underbara godisar som är röda eller lila 

4. Fem sånger du kan hela texten till:
* Don´t Cry - Guns N Roses
* You Could be mine - Guns N Roses
* Poison - Alice Cooper
* Yesterdays - Guns N Roses
* Patience - Guns N Roses
plus en heeeeeel del till :)

5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
* Dela med mig till familjen, närmaste vännerna och djurvälgörenhet
* Resa
* Köpa/bygga hus och köpa nya bilar.
* SLUTA JOBBA
* shoppa
* skaffa städhjälp
* skaffa personlig tränare i mitt egna gym
* Starta akuthem för Svenska Hästars Värn
* lära mig köra helikopter, inte vanlig tönthelikopter utan Black Hawk och Apache ;)

6. Fem dåliga vanor:
* kontrollbehov
* kör alldeles för fort
* Stressäter
* äter hellre efterrätt/ godis än mat
* Sämst på att hålla ordning hemma varje dag

7. Fem saker du gillar att göra:
* Vara i stallet
* se på film, gärna skräckfilm trots att jag blir ett nervvrak ;)
* Hitta på saker med familjen
* shoppa (om jag hade pengar...)
*Äta godis medans jag ligger under mitt ljuvliga duntäcke och läser en bra bok
* köra bil skitfort!

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* snowjoggings
* spetsgardiner/dukar
* sidenlakan
* tantkläder
* loafers 

9. Fem favoritleksaker:
* Min bil!
* Datorn!
* Mobilen
* Smink
* Datorn!

10. Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Ni som vill!
Jag är ju en listmissbrukare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0