men attans!

Tänkte ju försöka hålla i och blogga nästan varje dag iaf.. det sprack ;)

Lämnade Cornelia på dagis vid 9, de skulle ha utedag idag.
Isabella som vaknade 6.30 som vanligt var trött när vi kom hem, så prövade lägga henne i vagnen... Voila, hon somnade bums! Gick enm liten prom till kyrkan och hem igen, är så förkyld och har jobbigt med andningen så ville inte anstränga mig mer. Hostan dödar mig :)
Hon ligger fortfarande och sover ute, lite jobbigt bara att ha henne nere på backen och inte ha koll. Mååste verkligen ha en babyvakt snart!

ikväll ska jag rida, finaste Magic och jag ska ut på en tur i höstskogen :)
Tänkte på Storen igår, och det gör ont... Gråter varje gång jag inser att han är borta för alltid, min älskade fina prins. Det är 5 veckor sen han fick vandra vidare nu. Sparade tagel från svansen, ska skicka in det till en tjej som gör jättefina armband. Det blir ett fint minne som jag kan bära med mig jämt.


Nu måste jag göra nån nytta här, bebis är vaken igen och har fått mat så då får jag passa på att skynda mig med hushållet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0