När tar det slut?

Jag orkar inte mer snart.
Jag måste ha gjort nån väldigt illa i mitt tidigare liv, för nu går det snart inte längre.
Allt bara byggs på och det spelar ingen roll hur mkt jag försöker och kämpar, inget blir ändå bättre.

Fick meddelat idag att Storen inte funkar hos fodervärden. Hon tycker jättemkt om honom och han är en pärla, men han har blivit aggressiv mot några av de andra hästarna.
Tydligen sparkar, biter och attackerar han utan anledning, och de andra i stallet vill inte riskera sina hästar.
Jag fattar ingenting, han har ALDRIG gjort så någonsin förr.
Så sista mars måste jag ha hittat ett nytt hem åt honom, eller så måste jag ta hem honom.
Och det går bara inte för då går vi under ekonomiskt.
Det finns inget utrymme för de utgifterna då vi inte har råd att leva ändå... Jag kommer vara mammaledig och då har vi så dåligt med inkomst att vi knappt klarar oss på det vi har.

Jag vet inte vad jag ska göra!!! Jag har gråtit, haft panikattack, kräkts och nu är jag tom.
Jag KAN inte ta bort ett djur som inte är sjukt eller skadat, jag KAN INTE!
Det känns som jag dör en liten bit inuti hela tiden, jag vet inte hur länge jag klarar av det här, det blir aldrig bättre!


Dessutom fick vi inatt åka till akuten med Cornelia då hon fick falsk krupp och kräktes samt hade hög feber.
Hon fick betapred och inhalera medicin i mask, sen blev hon bra igen. så vi åkte 12 hemifrån och var hemma 3.30 igen... trötta!
Så idag har vi alla varit trötta och slitna, Cornelia gnällig och tjurig, jag förstörd och Benny försöker hålla ihop mig.

Just nu vill jag bara lämna allt och gräva ner mig.
Orkar inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0