Så otroligt GLAD!!!

Jag känner en sån sjukt vild lycka just nu!
Fast det var ännu värre för 10 minuter sen, då grät jag och visste inte vad jag skulle göra ;)
Så jag ringde Benny.
Han blev åxå tokigt glad!
Så idag kommer det att bli en braaaa dag :)

Ska jag berätta?

Jag klev upp kl 7 och kissade som vanligt.
Skillnaden idag var att jag kissade i en mugg och doppade en teststicka... Vilket jag inte gjort på ett år då jag gav upp efter x antal provstickor...

Men IDAG mina käraste, IDAG blev det 2 starka streck på stickan!!!!
JAG ÄR GRAVID IGEN!!!!!!
Jag har inte haft mens sen i juni, men eftersom jag inte är helt regelbunden utan kan hoppa över nån månad då och då så var inte det konstigt...
Och eftersom jag så innerligt vill bli gravid så hoppas jag ju jämt att de symtom jag får är gravsymtom. Dock är de och de symtom man får innna mens vääääldigt lika så jag har blivit lurad många gånger.
Denna gång har jag haft ont i ligamenten i magen, och det brukar jag inte ha.
Har mått illa i 2 veckor konstant och varit jättetrött.
Så jag köpte ett test igår för att vara säker, jag ska på fest nästa helg och d vill jag vara säker på att jag kan dricka alkohol isf.

Drömde inatt om att testet var positivt och jag var så glad :)
När jag vaknade av att jag var kissis så blev jag ju besviken att jag bara drömt.... men gjorde testet ändå då jag ändå var uppe.
OCH JÖSSES DET VAR NOG EN SANNDRÖM! :)

Jag önskar bara att liten vill stanna i min mage nu, frisk och kry i 9 månader och kommer ut frisk och kry :)
Jag vill berätta för Cornelia NU!! Hon kommer bli så glad hon med, hon ska få ett syskon om allt går som det ska!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är livrädd samtidigt... har ju gått igenom det förut att det inte ville stanna i magen, och nu efter 3 års väntan så vet jag inte om jag klarar av det....
Stanna hos oss liten <3

Vi hoppas och önskar att det kommer en mars/aprilbebis till oss nu då :)



Kommentarer
Linda

Grattis kära kusin!! Gråter en skvätt och glädjs med Er. Stor kram

2011-09-23 @ 21:05:50
URL: http://familjentornkvist.se
jenny

Jag brukar slinka in hit från Janet´s sida & blev så glad när jag läste detta. Vet att ni haft det kämpigt, & jag har varit där själv, så nu vill jag skicka en stor grattiskram till er & jag håller tummar & tår för att allt ska gå fint!

2011-09-26 @ 13:08:28
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0