sova sova säng sääääng!!

Jajamän, fisen sov från halv7 igår kväll, till halv8 imorse!
Jag var in 3 ggr å stoppa in nappen, kl halv5 vaknde hon och ville äta. Inte så konstigt, hon hade ju bara ätit ersättning vid halv6 innan hon somnade på kvällen....
Jag försökte faktiskt ge henne kvällsvällingen vid 22 när hon pep till, men det var noll.
-Ge mig nappen å stick kärring!
Så jag for till stallet å släppte ut hästarna efter hon fått flaskan halv5, sen duschade jag medans resten av hushållet sov som grisar..skööönt!
Sen soooov jag åxå tills det var dags å kliva upp till en glad å utvilad fisunge halv8 då.
Papps skulle få sova längre, men han kom upp han åxå =)
Så vi har haft en bra dag med glad unge som har lekt och ätit jättebra.
Hon har även hittat på bus....
Vi hade godis kvar i en skål sen igår kväll som vi satt å smaskade på när vi kollade tv, fisen satt bredvid å var så nöjd så, fick smaka liiite choklad.
Sen såg jag att hon dreglade jättemycket efter en stund, alldeles segt å massor! Hon såg lite skyldig ut å hade en konstig min i ansiktet.... Attans unge, vad har du i munnen!!
Fick upp lillmunnen, å vad ser jag? Jo, hon har tjuvtagit en godis när vi inte såg! En sån där hård rosa som är lite sur utanpå å jättegoood som man ska suga på. Hon hade nog haft den ett tag för titta skillnaden på den och en "osmakad":


Jäkla unge, vad har hon fått allt tok ifrån? Inte mig iallafall.... *visselvissel och skrapar helt oskyldigt med foten*
Hon är för söt! Godistrollet =)
Benny for iväg å lagade den där bilen med inget framhjul... Å jag satt igång att tvätta, städa å diska.
Lillefis har åkt runt å grejjat i gåstolen och hjälpsamt nog dragit ner där jag plockat iordning....
Sen ville hon sitta själv å leka på sin matta där jag naturligtvis plockat iordning alla leksaker i sin låda.
- Inte nu längre sucker! sa Cornelia å rev ut en hel del. 
Sen dansade vi en stund till det bästa bandet i världen, Guns n Roses, på tvn å sen fick hon sitta i sin säng å leka med gosedjuren medans jag diskade. Toppnöjd en lång stund, sen hörde jag att det var trött å hungrig-gnäll så hon fick en flaska å sen tvärsomnade hon i sängen, utslagen som ett kryss.
Tänk om det alltid vore så här trevligt, vilken lycka!
Nu ska jag dammsuga å torka golven innan vi ska åka till Malla med familj.
Åååå vad rolitt! Å åka dit alltså, inte dammsuga å torka golven såklart!

Snyggingen i sin nya fina stjärnbody:



Här får hon syn på kamerasnöret:



Å här skakas det vilt...:




So long å ha en mysepyslördag!


Kommentarer
Malin

Ojädrar va hon hann och gotta sej haha! Vet du...Max somnade kl 18.30 idag. Fatta att han kommer att vakna vid halv fyra och vara pigg!! =/ jag måste nog gå och lägga mej så jag är redo!

Sen hände något skumt med min fot inatt...kan säga att jag har världens värsta blåmärke och bula på min stjärt!



Tut!

2008-07-06 @ 22:27:34
URL: http://majamelon.blogg.se/
pirkko sundeborn

hejsan ! Vilken raggar-unge då satt hon väl tyst o gottade sig med godis, så ni skulle inte märka något. De kan de små liven att hitta på . Man får ha ögon till o med i ars-----, eller hur vänta bara .Kramisar Fammo o Faffa

2008-07-07 @ 20:30:50
URL: http://piu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0