Hahaaaaaa

Natten har varit braaaa! Korven vaknade några gånger, men bara pga nappen. Somnade om på en gång när man stoppade i och vände hene lite på sidan. Hon har den lilla egenheten att hon blir trööött när hon ligger på sidan, då somnar hon fort. Annars ska det lekas å grejas.
Igårkväll och ikväll så fick jag hålla henne kvar på sidan bestämt med handen, å oj vad ARG hon blev! =)
Fic ett litet utbrot i ca 10 sek, sen tvärsomnade hon... hahaha, lillknasen.
Idag har hon vart på topphumör, vaknade 6 imorse å åt en flaska i SIN säng, somnade om och vaknade lugnt kl 8, då var det dags å kliva upp.
Kl 11 skulle vi möta pappsen på Railway Saloon för tacobuffélunch, så hon sov i ca 20 min innan vi for, sen var hon nöjd!
Efter vi ätit så åkte vi på Ica Maxi, skulle köpa kött till imorn när vi ska till Malla, Max å Danne å grilla.
Vi blev spontaninbjuden av Malla på telefon, så vi for dit direkt, såg då när vi skulle fara dit att Cornelis slängt sin solhatt... Så nånstans i affären fanns en liten blommig mössa... Attans unge!
Hos Malla å Max så busade småfisarna å vi snackade skit som vanligt, å fikade lite förståss....=)
Cornelia sov ca 40 min där på soffan, sen har hon inte sovit mer idag.
Kanske därför hon slocknade innan 19 idag! Fantastiskt.
Åkte in på Icafaan på vägen hem, frågade i kassan å i spelbutiken efter mössan, men icke.
Det var väl nån som behövde den bättre...rövar!
Idag har vi ätit kycklinwok med egengjord tzatziki till. Blidde lite muchos vitlök, så blir jag antastad av Vlad the Vampyrfjant inatt så får han nog en kraftig allergichock. Vilken syn, Dracula får åka till akuten med grava andningbesvär i en gammal volvo 850 med barnstol.... hahaha!
Imorn ska vi till Malla å Danne som sagt, jag å Malin tar en sväng å släpper in hästarna å kollar till betet medan karlarna grillar å har barna, det blir bra det. Bara vi som förr i tiden! =)
På söndag har vi inget planerat, jag ska bara åka å visa stallet för en som är intresserad av att flytta in.

Jag har inga nya bilder idag, hade inte med mig kameran då jag inte visste att vi skulle hamna hos Maldwin.
Så här kommer några från när hon e bra precis 4 månader, hon är så sööööt!

tröttfisen i mammas famn


Nyvaken å toppnöjd


Frän, skeptisk, å lite bullig!


Charmtrollet i pyjamas

Ha en skön fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0