Det gör ooooont!

HUUUUA vad det är synd om mig nu... Jag å Cornelius von snorenäsa var till farbror doktoren idag för jag ser ut som en muterad alien i halsen. Så då fick vi bekräftat att jag har HALSFLUSS. Dämn itt! Första gången i mitt liv faktiskt, där ligger man i grovt lä jämfört med Malin som har haft det säkert fyrahundratjugielvatuuuusen gånger...=)
Iallafall så fick jag penicillin som jag ska äta i 10 dar. tuuur!
Så min chokladkur verkade inte funka på halsfluss iaf. Attans!
Cornelia är snorigast i stan och haaatarrr snorsugen mer än nåt annat. Så fort hon ser att jag har den i handen blir hon vaaansinnig.
Men inatt sov hon från 21 till 04, åt en flaska å sov till 0730. toppen!
Å nya skötbordet funkar toppen, fast bädden får ligga på tvären istället för på längden, så det blir lite bängligt å byta å greja. Mystiskt planerat av möbelritarn....

Ähh, nu orkar jag inte skriva mer för det är ju syyynd om mig kom jag på. slänger in lite bilder istället =)

den nya fina sulkyn vi köpt till semestern i sommar:
image31

Papps matar lilltrollet
image33


Ha det!


Kommentarer
Malin

Jodå jag har nog haft det ungefär så många gånger!!! Det gör ju så jävlarns ont!Jag funderade på att ta bort brändamandlarna ett tag men jag var lite för feg eheee...Sen har jag inte haft flöss sen jag slutade röka *pepparpeppar* Man har inte ens lust att svälja choklad! *hädelse*
Benny ser ut att ha tungan rätt i munnen när han matar Copernicus söttroll!
Nu ska jag forsätta sätta ihopp byråarslet! Gud va tungt det var! Men ack så bra det blir om jag lyckas att inte slå sönder det i ilska över att ha satt ihop det fel eller nåt sånt...

2008-04-28 @ 16:33:25
URL: http://majamelon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0