Önskelista!

Nu har vi knåpat ihop en önskelista jag och Cornelia :)
Det är lite svårt, då det hon säger de flesta gånger är "ett flygplan, ett stort vitt".... Och eftersom vi inte riktigt har den ekonomin att kunna köpa ett Boeing så har vi försökt klura ut lite annat åxå ;)



Så här kommer en hel del annat som är önskvärt:

*Utklädningskläder (Pippi, Spindelmannen, Polis, Brandman, Prins, Djur, Pirat osv. Ejprinsessa, det har hon)

*Everest vinteroverall, rosa strl 104 eller 110 (Stadium, erbjudande 399 kr till 2/10)

*Presentkort kläder (Kappahl, Lindex, HM, PoP, Åhlens)

* Simglasögon, Snorkel

* Pippi Långstrumpgrejor (Skeppet Hoppetossa, figurer osv)

* Spel

* Böcker (gärna genustänk!)

* Målarstaffli

* Skridskor och Hjälm

* Åkmadrass, Tefat

* Sminkdocka

*  Dockkläder och andra tillbehör (ej vagn eller vagga, det har hon)

* Toy Story-figurerna (Ej Buzz Lightyear, den har hon)

* "Barbie" Monsters High-dockorna

* Spindelmannengrejjor

* Film

* Musikskivor

* Stereo (bärbar)

* Nintendo DS


Så, då har vi fått med det mesta tror jag ;)
Nu när lönen kommer ska vi iväg och handla lite presenter, uppdaterar vad vi har köpt då...



Vi har haft en härlig helg och vecka, tyvärr funkar inte min telefon för tillfället så kan inte lägga in de fina bilderna än :(
Så fort den är igång igen ska jag uppdatera om det åxå!


Förra årets födelsedagsbarn :)



Kommentarer
piu

LIll guld klimp o söt troll :))))

2011-09-19 @ 20:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0