Här går det undan :)

Nu har jag pratat med de flesta, lika bra då jag är så glad!
Och går det inte vägen så förstår folk om man är krossad.

har ringt MVC idag, fick en tid nästa vecka på torsdag.
Enl barnmorskan så bör jag vara i vecka 12-13 nu om vi går efter sista mens :)
Är ju fantastiskt isf, är ju bara 6 månader kvar då!

Å så jag då, börjar ju få panik för allt som måste handlas...
Vagn, spjälsäng, skötbord osv osv.
Samtidigt är det ju såååå kul att få handla och göra iordning, men det kostar ju päningan!
Tur att det är jul och födelsedag innan bebis kommer isf :)

Jag kunde inte låta bli att kolla på vagn, ääääälskar vagnar ju ;) Kollade på blocket, men de jag vill ha är ganska så dyra begagnade.
Så kollade på en annan sida med nya vagnar och hittade min drömvagn :D
Den färg och modell jag vill ha, dessutom kan man köpa bilstol till som man kan fästa på vagnen så man slipper bära den på affären osv.
Fanns paketpris åxå, så man fick vagnen+bilstol+regnskydd+insektsnät+åkpåse för 4495! Bara vagnen kostar 2995, så jag vill nog ha en sån....Jo, en sån får det bli!
Så fin!
http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_26&products_id=146


Så ni vet vad jag vill ha i julklapp och födelsedagspresent ;) bebisgrejjor!

Å jag MÅSTE verkligen köpa fler byxor, jeansen jag har på mig idag är väldigt trånga nu... Linningen sitter precis där det trycker som mest. Inte skönt!
Får leva i mysbyxor ett tag :D

Bebiskläder behövs inte handlas iaf, har ju kvar typ ALLT från Cornelian och det är en heeeel del det ;)


Kommentarer
Camilla

Är så glad för din skull, förstår hur lycklig du måste vara nu. :)



Tycker du ska bläddra tillbaka på din blogg och läsa lite om hur du mådde i december förra året och se vilken skillnad det är jämfört med nu. Att det kan gå så fort från att vara ledsen till att vara så glad. Då kommer du nog uppskatta känslan du har nu ännu mer. :)



Hoppas verkligen att allt kommer gå bra nu. :)

2011-09-22 @ 17:16:57
URL: http://parellikusken.blogg.se/
piu

Är så glad för ert skull o vårt med förstårs , att få en liten till i familjen o trollet ska bli stora syster hugaligen lill fisen ;) Kramisar

2011-09-23 @ 21:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0