Bättre och bättre

Ja, det känns bättre på jobbet nu :)
Börjar komma in mig lite, och barnen är fina. Trevligt folk är det som jobbar med, så det är ju bra.
Lite trist bara att de 2 jag jobbar med på min avd ska sluta snart, den ena får bebis i aug och går på sem samtidigt som jag. Den andra slutar sitt vik om nån vecka bara.
Så då måste jag lära känna nya människor igen... Meeen det blir säkert bra i slutänden hoppas jag.

Igår kom Cornelia hem från farmor och farfar, en glad tjej som hade mycket att berätta om cirkusen, det var en fantastisk upplevelse tror jag :)
Vi myste tillsammans i soffan hela kvällen, saknat min lilla pluttunge <3
Hon somnade i vår säng vid 22, så det blev sent igår kväll. Imorse var det en mycket trött unge som inte ville kliva opp.
Tvingade upp henne och slog igång barnprogram, när jag frågade vad hon ville ha för frukost så hade hon somnat igen... väckte henne och gav henne yoghurt och flingor, gick och gjorde mig klar. Sen när jag skulle ge henne kläderna och sen åka, så hade hon inte börjat äta ens >:(
Stress stress stress blev det, men jag hann till jobbet i tid. Cornelia var ledsen när jag lämnade henne, så jobbigt att lämna då, en trött myssugen unge....

Ikväll blir det till att röja och packa inför husvagnstrippen i helgen, Benny ska försöka sluta efter halva dagen så vi kommer iväg tidigare.
Vi åker till härnösand denna gång, ingen längre sväng alltså.
Tyvärr ser det ut som att det ska regna hela helgen, men Cornelia längtar jättemycket efter att få åka iväg så vi åker ändå.
Någon som vill göra oss sällskap på trippen i helgen?? Vore kul med lite sällis :)

Så, nu är det dags att göra lite nytta här hemma!
Cornelia är lite sliten fortfarande, skulle nog behöva sova en stund egentligen...
Men hon slappar i soffan med Drutten en stund till så blir det nog bättre :)



Bjuder på en bild på tröttfisen på söndag kväll, efter att ha vart hos mormor ett dygn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0