TACK!!

till min bästa lilla mamma!
Har precis vart och fått lite handlat, jag är ju strandad hemma, ledbruten och trasig =)
Ringde till mamsen och frågade om hon hann skjutsa mig till affären så jag fick handla nåt att äta. Åt ju inget på hela dan igår eftersom det är tomt hemma, fick en burgare igår kväll av kärleken iaf.
Så idag kände jag mig lite hungrig, så mamman kom som ett skott innan jobbet och skjutsade mig på affärn.
Sen behövde jag inte använda våra sista 200 kr, utan hon betalde hela kassen!
Som jag sagt så många gånger tidigare, vad gör man utan sina föräldrar??

Idag har benny pratat med försäkringsbolaget åxå, min fina Saab blev inlöst. Den blir vääääldigt dyr att återuppliva tydligen =( jag gissade på att det skulle kanske gå på 50 tusen att laga när Benny sa att jag skulle gissa kostnaden.... Lägg på 70 till sa han då!! Jösses!
Men vi fick 43 tusen för Saaben, så lånet på den blir betalt och klart idag, och så får vi några lappar över.
I em ska vi åka och titta på en ny bil till mig, så det blir spännande.

Nu fick jag en konstig känsla i nacken, det blev som kallt och nästan domnat? Som att det är starkt lliniment typ.
Ska nog lägga mig och vila en stund tror jag.... inte bra!
Får se om jag uppdaterar med en bild på ny bil sen ikväll då =)

Ha en bra dag allihopa, och KÖR FÖRSIKTIGT!



Kommentarer
Malin/majamelon

Jäkla balle och skrämmas!! Är såååå glad att du mår "bra"... tur i oturen och allt det där. Älskade lilla Cärvelöttve!



PÖSS

2010-08-19 @ 17:55:11
URL: http://majamelon.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0