imorn åker vi!

Japp, då åker vi på bröllopsresa, kryssning till Gotland fre-sön. Ska bli underbart att komma iväg, fast vi lär ju sakna lillkotten såklart... Hon ska bo hos farmor och farfar ända till måndag, vi kommer hem så sent på söndag kväll.
Synd bara att vi är så totalfattiga, så man kan ju inte göra nåt extra =(
Tur att mamma kom förbi med innestående födelsedagspengar, så vi har lite cash iaf, TACK MAMMA!
Naturligtvis lyckades jag bli sjuk igår, redigt förkyld och hängig, det är ju givet nu när vi väl ska åka....SUCK! men förhoppningsvis blir jag inte sämre och slipper feber iaf, annars blir det väl kanske inte sådär jättekul på båten.
Stannade hemma från jobbet idag, helt orkeslös. Och så vill jag gärna orka med resan åxå, den kostade ju trots allt mycket pengar.
Cornelia är på dagis, och jag har ägnat dagen åt att tvätta, diska och dammsuga. Det tog tid, men nu är jag klar iaf.
Nu kl halv3 ska jag hämta kotten, och så ska vi upp på Pilgränd och klippa håret. Benny kommer och gör detsamma kl halv5.

Förra helgen var vi på Strängön i Ö-vik och hälsade på Bettan, JO, Engla och Eddie. Det var en jättemysig helg med god mat, gott dricka och annat gotta i mycket trevligt sällskap!


































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0