Cornelias önskelista!

Gud vad sämst jag är på att uppdatera min blogg! Det blir mest att jag skriver på pållens hemsida, använder den bloggen till riddagbok och så, och då blir jag slö på den här...
Ska försöka bättra mig iaf, behöver ju inte skriva en hel roman när jag är igång ju.
Idag har jag varit hemma från jobbet, hade migrän så var inte i toppform kan man säga!
Lämnade nelis på dagis vid halv10, skulle på sjukhuset och lämna cellprov. Det är inte kul, obehagligt ala carte. Men det måste ju göras.
Var sen upp till stallet och fixade åt Storen, orkade inte rida idag så han fick en extra vilodag. Vi tävlade ju i söndags så det var bara bra att få vila lite tror jag. Sen har de varit ute 2 nätter i regnet eftersom de vägrat komma in på kvällen. Om ni vill kolla hur det gick så kan ni gå in på www.sartorius.zoomin.se... =)
Hämtade trollet efter mellis, och sen har vi bara tagit det lugnt här hemma. Hon somnade vid halv8, men har precis vaknat och var jätteledsen, så nu ligger hon här på soffan och tittar hockey =) Hon får sova med oss inatt så blir det bra.
Tänkte lägga ut önskelistan som vi knåpat ihop tillsammans ;) så här kommer den:



Toys R Us (+ katalogsida)

*Parkeringshus 229 kr, s 10
*3pack bilar 99 kr, s 35
*Grab n Glowlampa, rosa drake 199 kr, s 39
*My Little Ponny-familj 329 kr, s 53
*Skolbuss Fischer Price 279 kr, s 71
*Rock n Roll-keyboard 429 kr, s 75


Barnens Hus

*Pippi kaffeservis 149 kr, s 4
*Pippi häst och apa 69 kr, s 16
*Pippi Tommy Annika 99 kr, s 17
*Villa Villekulla trähus 349 kr, s 17
*Robot Planet Fighter 249 kr, s 25
*
Film: Mamma Mu, Rorri Räserbil, Bamse, Fåret Shaun 99 kr
          Pippi DVDbox tecknat 229 kr, s 33-35
*Kök Smoby m tillbehör 499 kr, s 45

*
Saccosäck Bilar/ Nalle Puh 399 kr, s 47
*5pack bilar 99 kr, s 56
*Bondgård 249 kr, s 76-77
*Bowlingset i tyg 229 kr, s 79

Övrigt:
*Bobbycar + släp
*Stora pärlor +pärlplattor (för småbarn)
*tuschpennor+ritblock (vanligt vitt papper)


Det var allt...hihihi
Vi tänkte köpa termos, utklädningsskor+smycken, städset, LillaGubben-käpphäst, Pulka, Knopp-pussel, lavalampa, böcker, och cdskivor med musik och sagor.

Nuså, nu är det dags att krypa ner i sängen med lillepluttan, jag börjar halv8 imorn bitti så hon ska va på dagis kl 7. Men sen är det helg!
Ska hämta hundarna imorn em, sen ska jag upp till ridhuset och hjälpa Veronica och Camilla att hoppa på kvällen.
På lördag ska jag ta med vovvarna till Arken för fotografering, så är det lyslördag på stan som vi ska gå på, och så ska Benny fixa med mammas bil åxå.
På söndag åker vi ut till mamma med bilen och så blir det maaaaat såklart =)

Ha det så länge, ska se om jag kommer tillbaks imorn med en rykande färsk update... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0