Ingen bebbe

Näe, det verkar vara nåt annat som gör mig konstig =)
Var iväg på MVC idag och gjorde ett test, visade negativt. Hon rådde mig att avvakta nån vecka till och göra ett nytt test då om jag fortfarande känner mig konstig. Annars får vi kolla upp vad det kan vara. Hon trodde att det kanske var pga att jag glömmer pillren här å där som kroppen kommit i obalans. Vi får se om ett tag!
Cornelia och jag träffade barnmorskan som hade oss under graviditeten, hon tyckte det var såååå roligt och var tvungen att visa Cornelia för sina kollegor... Titta vilket underbart resultat! Hon var alldeles lyrisk... herregud, ser dom inte hundra ungar om dan? Men det var ju kul att hon blev så glad iaf =)
 Vi åkte hem å åt frukost, innan vi skulle på öppna fsk, men då kom jag å att vi hade massa att göra så vi hoppade över det.
Vi åkte till Malla och hämtade ett kort jag beställt, blev där en stund innan hon skulle på banken. Mkt trevligt som vanligt =)
Sen åkte vi och tankade eftersom jag åkte omkring på ångorna igen... Sen for vi vidare till Ica Maxi för att handla barnmat och lite annat för de sista lilla pengarna vi hade... suck!
Tur att min underbara snälla mamma ringde idag, vi ska åka å handla på fredag så jag kan baka till Cornelias kalas.
TACK!
Nu sover fisen på balkongen och jag kopplar av med datorn en stund. Hon är trött idag, sovit jättedåligt inatt åxå. Kom in till mig vid halvsex för välling och somnade där. Fick väcka henne vid halv8 eftersom vi skulle åka på MVC. Hon gjorde det bra som höll igång ända till 13 iaf.

Igår var Mamma här medan jag åkte till stallet för en ridtur. Det var så fint väder, härligt!





Tog bara en kort sväng i skogen, han hade en sko som håller på att släppa. Han sliter skorna mycket innan snön kommer, det är eg 2 v kvar till skoning men jag måste väl ringa iaf till hovis. Jag har ju inga pengar!!
Jaja, han får väl vila annars då.
Snälla bonden kom med en ny höbal åxå, den vi fått var möglig rakt igenom, uscha!
Tur att vi har en så snäll bonde, inget är omöjligt där inte =)

När jag kom hem sov Cornelia och mamma höll på att dammtorka i köket, orka! Snällt var det iaf, diskat var det åxå.
Nelis sov och sov, efter 2,5 timmar vaknade hon för lunch som hon inte ville ha. Klädde på oss och for till Sara, vi skulle på birsta och leta presenter till hennes lillebror och till Cornelia.
När vi var färdiga åkte vi hem hit och åt middag, spaghetti och köttfärssås, smaskens! Cornelia var rätt duktigt hungrig hon med =)



Trött var hon åxå, så hon fick bada innan hon fick välling och hoppa i säng kl 19. Frid och fröjd, tills kl var 19.30..... Jag väääägrar sova mera tyckte hon, så efter en lång stunds försök att söva om så gav vi upp. Toppnöjd unge!
Pappa blev åxå glad att hon var vaken då han kom hem efter jobbet, hann mysa och busa lite innan hon blev trött igen.
Sara var väldigt poppis, det skulle lekas, busas och sen mysas.



Näe, nu ska jag ta mig nåt att äta innan lillkorven vaknar. Får se om Benny kommer hem i tid eller om det ska jobbas över igen.... Idag blir det kycklinggryta till middag, hade i frysen. Tur det så vi får nån mat den här veckan =)

Ha det så hörs vi!


Kommentarer
Malin

Vet du vet du! JAg fick lånet moahahah! Nu ska jag köpa mig ett par silikonrattar istället!!..I wish... NÄ det blir mucho scrapgrejer gaddämitt! 30 bananer på kontot och det känns som lilla julafton! =D Fast det är ju inte jag som ska ha dom men ändå!! =D=D=D

2008-10-16 @ 09:29:58
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0