Varulvsdaaag!

Hade jag rätt eller rätt? Kl 22.53 hämtade Benny över Cornelia till vår säng.
Kl 07.04 vaknade Cornelia i vår säng.
Samma rytin som vanligt, ersättning  mysa en timma till.
Idag blev det bad åxå efter gröten, fröken smutsfot är nu fröken persika en dag eller två iaf =)
Vi har vart på BVC idag, fisen är nu uppe på 7380g å 66.5 cm lång. Har inte växt så mkt varken på bredden eller längden, men hon är perfekt i proportionerna iaf, så det var skönt å höra.

Sen drog vi till Malin å Max, och jag var nära svältdöden eftersom jag inte ätit frulle.... vi beställde pizza å jag for snabbt som en stormvind å hämtade, sen låg pizzan i min mage på rekordtid...mmmmmumma!
Cornelia åt en härlig kalopspure på burk å var toppnöjd med det.... tur att hon inte är som morsan, då skulle hon inte äta mycket av det som finns att tillgå!
Idag så gick det jättebra med Max å Cornelia, inget grin alls!
image49

Dom har faktiskt lekt å pratat, å max blev helt fanatisk i gåstolen, finns nog bilder hos malins blogg ( majamelon.blogg.se) å åkte runt iden en stor del av kvällen....=)
Malin å jag har haft maraton i varulvsfilm: 4 filmer har vi plöjt igenom idag! Har varulvar i hjärnan så det står ut genom öronen...
Benny har bytt däck på pickupen idag, förhoppningsvis är det dags för min våffla imorn...
Vi har inte setts så mkt idag, jag åkte från Malla halvnio, å mötte Benny på parkeringen hemma... typ 2 timmar innan det är dags att sova!
Men huvesaken är ju att Max å Conelius får bonda lite, vi har ju redan gift bort dom med varann...=)
Titta så fint de delar majskrokar:
image50
Ge hit krokarna innan jag kör över re grabben....

image51
Hon har redan kommandot....

image52
Äh, nu drar jag! Hallåååå vart ska du???

Sötisarna som vill va med på bild
image53


Nä, nu vill jag gå å sova, ska opp å släppa ut hästarna imorn, å sen kommer mamma på dan å barnvaktar å då far jag tillbax till stallet å tar en ridtur. Hoppas det är bra väder!

Tack å gonatt, heers tomårråo!


Kommentarer
Malin

Vilka sötgrisar vi haaaaar =D
Nu har jag fastnat i skitbudgeten igen...vart fan ska man lägga in lån? räknar man skatt på det och vad ska man dra av!!!? *suck*

2008-05-07 @ 21:57:01
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

HAHAAAA! Jag hade en bokföringskonsult här igårkväll!! Nu kan jag siffror! Jag har tillochmed drömt om det!...sjukt. Hon var jätteduktig och förklarade så bra att MatteBertil skulle ha blitt avundsjuk! "I feel pretty...oh so pretty...Fahlalalalalalaaaalalala rajrajraj"

2008-05-09 @ 07:48:21
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

Men uppdatera gaddämitt!!

2008-05-09 @ 21:49:28
URL: http://majamelon.blogg.se
lotta

Va söta de är tillsammans!

Ha en fin dag!

2008-05-10 @ 09:17:40
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0