lite nya bilders

Har det blivit idag.
Bettan och Engla var på besök några timmar, å man måste ju ta bilder på sötingarna!

image84

Varghundarna har åxå vart här idag, vi gick en prom till konsum med finbesöket å handlade lite fika.
Vi köpte första vattenmelonen för året, såååå GOTT! På sommaren kan jag leva på vattenmelon, jordgubbar och glass =)
Cornelia fick smaka åxå, det slutade med en kastspya över hela lekfilten och fårskinnsfällen.... härligt! Upp kom lunchen och lite majskrokar åxå. Fantastiskt.
image87

Inatt har Cornelia sovit i sin säng igen, jag lyfte över henne när jag lade mig vid 23, sen sov hon till 03.13 å då fick hon komma in. Hungrig som en varg var hon, så det var bara att fixa käk. Stackars papsen hade vart å jobbat å kom hem kl 02 så han var inte piggast...;)
Eftersom Lillan inte somnade förrän 04 så tyckte jag inte det var nån ide att vänta, så jag for till stallet då.
Hästarna var vakna så det gick ju bra!
Släppte ut nya damen först å sen min gubbe, slutade med att hon jagade honom ner! Hihi, han fick det inte lätt...=) När jag for stod Jasmine själv vid den stora höbalen och 3 sura gubbar vid den lilla.... Inte en chans att nån fick komma å äta med henne!

Har pratat med komvux idag om pluggandet till hösten, men det vart inget av. Jag måste vänta till våren eftersom det inte gick att anpassa studierna som jag behöver. Cornelia ska inte börja på dagis förrän i oktober när hon är 1 år, å HT börjar 17 augusti. Så jag får använda alla dar jag har å sen jobba nån månad innan jag kan plugga. Men det går ju det åxå! Sen när pluggandet är klart så e det dags för nästa bebis, vi tänkte börja försöka lagom så att jag hinner läsa färdigt innan det är dags för bebis att titta ut. Spännande!
Så får vi se om vi lyckas få ett syskon till fisan, jag verkar ju inte ha så lätt att bli gravid har vi märkt tyvärr.
Men hoppas gör vi, blir det så blir det. Vi har ju världens största skatt redan...

Den lilla skatten har förresten stått i krypställning för första gången idag! Hon skulle nå fram till telefonen på sängen, och hon satt för långt ifrån. Det löste hon ändå!
image85
Jag hann få en bild innan det var klart...

image86

Observera de dimmiga fläckarna över henne på bilderna, det sägs att det är ens skyddsängel som syns när det blir så....  Det känns fint att hon har en, undrar vem det är?
Det var nog den som dämpade fallet från skötbordet tror jag.
En del tycker säkert jag är fånig, men sånt tror jag stenhårt på.
Å jag är bara tacksam att hon har en som vakar över henne lite extra...

Imorgon ska vi på kalas till min farmor som fyller år, det ska bli trevligt.

Ha en härlig fredagkväll, jag ska äta SNARRAAAAA! gottvegottve *mums*


Kommentarer
Malla

Sötgrisar=D
Nu sitter jag och väntar på Danjäll som står och rakar sej... Jag och Max har varit klara i två timmar...vi ska vara på grillfesten om 1 minut...*suck*
Tur att dom vet hur daniel är dom vi ska till...

2008-05-17 @ 16:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0