sovmorgon!

Jaa, vi sov till halv8 idag!!!! Korven fick komma in till oss vid ett inatt å sen sooooov hon! Gjorde en flaska när hon vaknade å sen klev vi upp halv9.
Gud så skönt!
Trodde inte det var sant, missade tom när Benny åkte imorse...!
Sen gick vi ut, tänkte gå en promenad, men det var ju storm ute! Det var bara att ge upp, så vi var ute i ca 10 min....
Vi har städat och tvättat idag, eller jag då. Cornelis lekte med sina nya grejjer en stund innan hon fick åka med i bärselen. Hon somnade där när jag dammsög... precis som när hon va bebis =)
Här är de nya leksakerna:

Snurrgrej, pianot,grisen och vattenleksaker

Cornelia fick ha några av sina nya kläder idag, de rosa mysbyxorna och giraffbodyn. Men hon bajsade så mycket efter lunchen, så hon hade fått bajs på hela benet och upp på magen.... Bara att byta kläder å slänga i tvätten! Lite äckligt faktiskt tyckte jag =)
Sen åkte vi å hämtade Piriplutten för lite utställningsträning hos Monica.
Väl hos Monica var det toppenkul, massor med små pinschervovvar som busade runt, Cornelia toppnöjd.
Hon gjorde även ett framsteg!
Hon ålade baklänges på golvet!!! Hurraaaaaaa va hon e braaaa!
Å Piri va duktig, vi tränade på bordet, att visa tänder och klämma genom kroppen. Veronica som har Alpha och Mimmi var åxå där, så vi hjälptes åt att klämma å känna på varandras vovvar. Bra träning!
Vi kör nästa vecka igen, i augusti ska vi på inofficiell utställning i Matfors, hoppas det går bättre då!
Såna här monstervovvar fastnade på bild idag:



Fina va!

Nä, nu är det dags att äta middag, Benny kom hem från jobbet precis!
Hööööngrig!

Gutenbajs


Kommentarer
Malin

Ojoj jag hinner ju inte med...vad du uppdaterar! =D Själv städar jag arslet av mej...så båååring!

2008-06-25 @ 10:45:29
URL: http://majamelon.blogg.se/
Malin

Änd aj häv utmänät däj i min blogg...alla andra ska hålla på och utmana och grejja så då får väl jag skicka det vidare oxå!

Prutt!

2008-06-25 @ 17:37:58
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0