Lugnt å skönt på bröllopsdagen

Har vi haft idag, bara vart hemma å myst. Vi vaknade 8 idag, en glad å go liten fisunge låg på tvären i sängen å pratade strunt. Hon sov bra inatt, var in några gånger, sen kl 2 var det bajs iblöjan så då fick jag byta. Naturligtvis vaknade hon till så hon fick lägga sig mellan oss. Tänkte vänta tills hon somnade å sen flytta in henne till sig igen, men tant trött hann somna själv åxå.... Bennys snarkningar liksom talade till mig: zzzzzzoooov zzzzzooooovZZZZZZZZZZZOOOVVVV!
Ålrajty sa jag å toksomnade. Så sen sov jag till Cornelia väckte mig då vid 8. Hon drog i sig en hel flaska å sen myste vi som bara den till 9.
Malin hörde av sig å ville umgås, det var kuuul! Självklart var hon å Mäd Mäx välkomna, å även Majsan Bölle.
Jag å Cornelia fick dra tummen ur å röja lite så det blidde någorlunda.
Vi hann bädda, tvätta å dammsuga innan finfrämmandet kom, Cornelia var trött å skulle sova, men det gick över kvickt när hemmet invaderades av en lycklig Maja å en knasmax... Ååååå va roligt tyckte Cornelia å blev alldeles till sig, upp upp upp!!!
Malla hade köpit med sig lunch å lite fika, gottigt å trevligt som vanligt.
 Vi snackade om allt mellan livets alla hörn, skönt att surra ordentligt. Fast det gör vi ju jämt iofs, Benny säger att det tar slut på syre för luften fylls av ord när vi är tillsammans....Fast vi skrattar mest tror jag.... så mycket knas som vi hittar på!
Benny kom hem direkt efter jobbet idag, ovanligt!
Fast vi har ju iofs vår ettåriga bröllopsdag idag så det kanske var därför... ;-)
Den bästaste mannen i världen hade med sig Choklad å Pepsi Max hem till mig istället för blommor, å vad glad jag blir! Fick en trisslott åxå, men som vanligt vann jag inget. Men det är väl som dom säger, tur i kärlek å otur i spel å det stämmer bra för jag har världens bästa man!
Jag älskar dig! PÖSS!
Vi åt spaghetti carbonara idag som kärleken lagade, å så god choklad då.
Cornelia somnade vid 21tiden, men har redan vaknat 3 ggr jätteledsen. Hon måste drömma hemska saker stackarn.. Tänk om man visste vad som sker i dom små huvudena å man kunde hjälpa.... jobbigt!

Betalde räkningsrövarna idag, alltid lika rooooligt, phhhft!
Som vanligt blir det inte mycket över när allt e betalt, dessutom hade vi 3 ( ja tre!) parkeringsböter på 500 balobas vardera... vilken tuuuur, för vi vet ju inte vaar vi ska göra aaaav alla riiikedomar vi har drällande här... pah!
Men vi unnar oss iaf att köpa biljetter till Alice Cooper som ska spela i Ö-vik 18 juli, han är en av mina allra största idolers sen jag var 12 år....! Så det blir vår weddinggift till varann, det är vi värda.
Åååå vad kul det ska bli, ska hämta ut biljetterna imorn, å de ska vaktas med mitt liv tills det är dags! =)
Cornelia ska sova hos mormor då för vi blir borta hela dan å kommer hem mitt i natten.

Nä nu ska jag ta en snabbdusch å hoppa i säng, måste ju hinna kramas lite innan Benrad Hobitton somnar, tröttisen jag är gift med...
Här kommer lite bilder på den sötaste tokfisan i världen:



Tack å gonatt


Kommentarer
Malin

Finfrämmande haha! Jojatackarja... Vakta biljetterna säger jag bara! för kommer vi och hälsar på så kanske jag blir akut sjuk och måste åka hem och pröpp så är jag och Daniel på Alice haha! Närå...Vi ska ju på Slipknot Gaddämitt!! HAHA!N (haha ska uttalas med båda händerna knutna i sidan på höfterna och ett högt HA HAAA!)

2008-07-01 @ 10:26:11
URL: http://majamelon.blogg.se/
pirkko sundeborn

Vad roligt att ni kommer längtar redan , kom på onsdag det skulle ev bli fint så lill-trollet kan kanske bada ute , ät inte hemma så vi fikar när ni kommer Kram s-mor

2008-07-01 @ 10:54:14
URL: http://piu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0