antisovare, badtroll å russintroll. Å lite handla!

Jaaaa, som vanligt så inleder jag väl med Cornelius sovvanor, eller de icke befintliga sådana.... sov unge, sooooov! Gaaaah!
Vi har turats om att gå upp inatt, men vi behövde iaf inte ta in henne till oss förrän vid 6 imorse. Passade på när Benny klev upp så kunde jag få hela delen av min säng att sova på..... =) Skönt att hon somnar om efter morgonflaskan, idag sov vi till halv9. Vi gick ut med Acke å Cosse på morgonprommis i vanlig ordning, lagom innan det är dags för morgongröten.
Ägnade förmiddagen åt att tvätta å plocka undan i hemmet, förunderligt att det kan bli så stökigt fast jag plockar varje dag?? Måste bo nån liten vätte eller nåt här som drar fram i smyg, så fort han hinner så kastar han saker å skräp å damm.
Det tror jag.
Eller kanske ett russintroll? Russintrollet han kommer fram på natten när det är mörkt å så letar han russin för han ääääälskar russin. Å så gillar han att spela schack.
Men ska han va framme på dan så har han jättesnygga solglasögon på sig, för han ser så dåligt i dagsljus.
Det vet jag för jag har det bästa boken "hjälp det spökar"! Jag googlade efter en bild men det fanns ingen! pffft ingen! Dåligt.
Däremot har jag bilder på mitt eget badtroll som badade i diskhon idag:





Hon är så söt så jag nästan svimmar!
Vi åkte till birsta på eftermiddan när Hennes Majestät hade behagat ta en lur i vår säng, skulle titta på ett par sandaler till fröken tänkte jag. När vi parkerat bilen upptäckte jag att kortet var kvar i Bennys plånka.
SUCK!
Vi bestämde att han skulle komma efter jobbet å lösa ut det jag lagt undan så länge.
Vi traskade glada i hågen in på skokanonen för att handla billiga skocker till lillskrotet, Jo jävlar i min skokartong, 200 balobas skulle de ha för ett par sandaler med ett liiiiitet märke på Nalle Phu! Å de var de enda de hade för små fötter! Gå å bada sa jag å gick ut igen. HUVVA, är dom inte klok? Nä, billigare måste det ju finnas.
Skyndade vidare in på HM för lite kul reatittande. Fyndade 2 linnen å ett par caprimysbyxer till mig, å så köpte jag 2 kjolar å ett par sandaler till Cornelia.
OBS sandalerna kostade: 59,50! Liiiiite skillnad!
Vart så lycklig så jag köpte en klänning till pluttan på Lindex, en blågul sverigeklänning med kronor å glittertext: jag älskar sverige! Perfa till imorn då vi ska till kompisar å titta på fussball.
När Benny kom så gick vi på lekplaneten å fyndade en lekmatta för 179 kr, hur bra va inte det!


Dagens framsteg: Cornelia har själv ställt sig i krypställning från sittande flera gånger! Tokbra köp den här mattan, mjuk å bra att sitta på för båda föräldrar å barn.

Nä, nu ska jag äta upp min glass å sen ska jag sussa, har utsläpp imorn.

Sov gott å håll utkik efter russintrollet!


Kommentarer
Malin

Russintrollet va...det är alltså han som stökar ner här oxå då kanske...hmmm. Så söt hon var i diskhon!! =D

Vet du att Max sandaler kostade 250 spänn, gympadojorna 200 och stövlarna 179! vansinne! Men han använder dom ju hela tiden så wattahell... Och Max lillefis är så sjuk att det inte är roligt längre (fast det har det inte varit innan heller...) Han ska ligga på någon av oss heela tiden annars gråter han och då kommer hostattackerna och så kräks han=( 39, nånting i feber så han får alvedon i rumpan=(

2008-06-13 @ 23:09:33
URL: http://majamelon.blogg.se/
Malin

På midsommar ska vi förmodligen på en slagfest hemma hos min bror...dom har hyrt sumodräkter och det blir en massa folk...Mamma visste inte om hon kunde ha Max eftersom dom kanske skulle bort men hon trodde att hon kunde.

2008-06-14 @ 09:18:20
URL: http://majamelon.blogg.se/
lotta

Men hon är ju så söt!

Va praktist att bada på det där viset!

En sånn dära bokstavsmatta har vi tänkt att köpa med.

En rolig grej!

Våran Bon gör tvärtom va din lillsessa.

Han har från krypställning satt upp sig nu..=)

Ha en fin kväll!

2008-06-14 @ 19:39:37
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Malin

Uppdatera gaddämitt! ska vi leka nånting? Jag har tagit ner en verulvsfilm =D Den heter the howling från 80 talet...ska tydligen vara den bästa sägs det...kanske lika bra som Big Bad haha!...har du sett den, ?

2008-06-17 @ 12:07:55
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0