internetlös, magsjuka och hårklippning!

Jaaa, jag har inte uppdaterat på över en vecka nu igen. Men nu har det faktiskt inte vart mitt fel! Internet har inte funkat så jag har inte kunnat blogga faktiskt. Datorabstinensen är ett faktum =)
Under den gångna veckan har jag hunnit med att köpa en klänning till bröllopet vi ska på till lucia. Det blev ingen av dem jag visat här i bloggen, för de såg inte ut som på bilden, och sen såg jag ut som en korv i dem.... den ena såg jag gravid ut i, och det är jag ju inte vad jag vet!
Jag provade säkert 15 klänningar inna jag hittade rätt, det blev en på kappahl för 349 kr. Hade 25 % rabatt där, så det blev bara 262 kr. Perfekt!
Sen har jag en sån underbar och snäll mams, så hon gav mig pengar till att köpa stövlar!
For iväg på skopunkten och provade vilt. En annan har ju stora vader så jag kan inte ha vad som helst.... Till sist hittade jag 2 par supersnygga, så jag tog båda. Benny fick åxå ett par vinterskor eftersom det är 3 för 2 på skopunkten.
Toppnöjd!
Jag har åxå vart på möhippa för Bennys syster, väldigt trevligt!
Vi gjorde lite fångarna på fortetlekar i gamla psykhuset i sidsjön, och sen var vi på växthuset och åt en god buffé.
Jeanette hade blivit vallad på stan hela dagen, så hon var rejält fylld med sprit när hon anlände till oss andra i sidsjön...=)
Några av de andra drog vidare ner på krogen, men jag hade stallet så jag åkte hem ist, fick sällskap av Anna så det var mysigt. Benny var på fest hos en fd arbetskamrat så vi hämtade honom på natten. Cornelia sov hos mormor så vi hade det lugnt och skönt =)

Jag har klippit mig! Håret är kooooort! Jag å Anna drog iväg till hennes frissa med en bild på Rihanna, jaa, den där bilden jag visat..... De blev inte så, det blev såhär:
                  

Å jag är sååååå nöjd =)
Först när hon klippte av hela svansen med hår så började jag nästan gråta, det var jättejobbigt!
Fast sen blev det bättre, och sen blev jag frän och klippte upp det kort i nacken. Jag tycker det blev superbra iaf, glad att jag gjorde det!
Tack Anna som knuffade mig över tröskeln! Pöss =)

Magsjuka har vi hunnit med här åxå, vi var på mammaträff i tisdags och dan efter låg både jag, Cornelia, Engla och Bettan. Härligt! Eller inte. Spytt som en gnu så jag spräckte blodkärl på ögonlocket... tur det finns smink!
Cornelia är sämre nu, bara sover och gnäller och spyr. Men hon dricker vatten iaf. Själv mår jag bättre och får behålla maten. Benny har klarat sig konstigt nog, hoppas han slipper få det.

Nä, nu ska jag äta lite, ha det så bra och akta er för sjuklingar!


Kommentarer
Malin

Nu har ju du och jag samma frisyr! =D Det blev sååå snyggt!!

Ischa för mäsgjuka=( Blährg...

Vet du på onsdag kommer ST på förmiddagen...HIT! Dom ska göra ett julklappsreportage och vill att jag ska göra fina grejer som man kan ge bort, slå in presenter och sånt. Jaaa vad roligt att vara med i tidningen på bild så ALLA kan se mig...Hoppas dom får med mina tänder, dubbelhaka och gärna magen så folk börjar fråga släkt och vänner när jag ska föda nästa gång... Jag ska vara med i söndagsbilagan oxå...Bladdy hell...



Krya på er! (jag som ville äta lunch och gotta idaaaag =(

2008-12-05 @ 14:05:03
URL: http://majamelon.blogg.se/
pirkko sundeborn

Hejsan! Vad snygg du blev, ser helt annorlunda ut jätte fint, hoppas lillen blir bra nu på engång stackarn.Jag vill absolut inte få magsjuka äter vitpepparkorn för glatta livet Vi hörs kramisar svärmor. Hälsa gänget

2008-12-05 @ 14:53:57
URL: http://piu
Lotta

Fin ny frisyr!!!Så snyggt!

Ha det fint!

2008-12-07 @ 20:19:41
Malin

Max är sjuuuhuuk! han har hög feber...tror att han har haft ögoninflammation...blääährg!

2008-12-08 @ 17:27:41
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0