Hon går!

Idag har fisen gått ett par meter helt själv!
Faffa filmade, så vi har bildbevis =)
Jag och Farmor satt mot varann och lockade Nelis med en boll och en docka, och se på faan, hon släppte och gick! Först var det vingligt och ostadigt, men de sista gångerna var det som hon inte gjort annat, duktiga lilla trollfisen!
Jag blev så glad att det bara pirrade i hjärtat, lillan blir stor =) Hoppas det släpper snart så hon törs gå själv på eget initiativ, men då lär vi väl längta tillbaka till hon kröp...hihi. Då är det nog kört sen, å springa lär hon sig sääääkert på en gång.....
Vi åkte ut till fammo och faffa vid 11 idag, efter att vi diskat och plockat lite, och gjort mitt julgodis.
Där fick vi god lunch innan Cornelia skulle sova, sen blev det pannkakor till middag =)

Just nu är det lugnt på Corneliafronten, hon somnade efter en lång stunds bökande i sängen vid 7 ikväll, hon var jättetrött men ville inte riktigt släppa taget och somna.
Vi har kvällsfikat skinkmacka och läsk, smaskigt!
Ska väl snart hoppa i säng vi med, jag ska släppa ut odjuren imorn bitti och sen väntar en lång dag i birsta med alla julklappsinköp... pjoooh!

Det blev ett kort inlägg idag, men jag uppdaterade iaf =D
God natt och sov gott




Cornelia 4 månader


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0