På bättringsvägen...

Jodå, penicillinet har börjat kicka in så det blir bättre å bättre, sååååå sköööönt!
Nu har jag bara ätit 4 alvedon idag ist för en hel karta som de andra dagarna....
Cornelia är lika snorig än, hoppas det går över snart.
Idag har vi varit hundvakt åt grannen som har irländska varghundarna, vi hämtade dom vid 8 å gick en prommis i fina vädret. sen ligger de mest å degar på soffan tills det är dags för nästa prommis. Å dom ääääälskar bebis!
Förresten så blir Cornelia så lycklig när vi hämtar dom för promenad, hon gör höga ljud, sprätter å viftar, å skrattar med hela ansiktet!

 Här är hundingarna, Acke är den ljusa ca 7-8 månader gammal (!) å Cosse är den gråe mysfarbrorn
image34

Vi träffade även en barnmorska från BB när Cornelia föddes, idag på promenaden.
Det var skoj, hon tyckte att lillan blitt stor!
Annars har vi bara tvättat å diskat idag, å så hann vi med en tupplur på en timme på förmiddan, så skönt.
Men hör och häpna: Cornelia somnade vid halvnio igår, vaknade till vid ett, då fick hon komma över till oss, sen soooov hon till 7! Det blir bättre å bättre dag för dag trallalaaa!

Jag har fixat lite till på fisens rum, lite piffning som det heter...=) inte mycket men lite iaf!
Vi har köpt en hel kartong med sånadära självlysande stjärnor, planeter å aliens å grejer som finns på lekaffärerna. Tänkte sätta upp såna i taket å lite här och där, meeen jag kände då plötsligt att jag var nog inte riiiiktigt så kry att jag orkade det..... bättre att Benny får göra det, det var ju över 200 st....! hihihi =)
Så istället pysslade jag till det lite på byrån:
image36

V har vattentema på rummet, så jag försöker ha små detaljer i det mesta. Ljuset är det insprängt snäckor å sånt i, å stenarna är från havet.

Nä, nu ska vi gå å sova, för vi är gamlingar!
Tack å gonatt kaffeslatt!


Kommentarer
Malin

Äntligen uppdatirt! Jag har tittat in här varannan minut under hela dagen typ...
Sötgrisar i soffan!! *vill haaaaa*
Igår var Anna här!! Och en liten snabbis idag oxå för hon hämtade en ny tatuering som jag plitade ihop imorse=) det kommer att göra oooont för hon ska ha den på halsen :S galenanna haha...istället för galenpanna...förstår du? Anna hahaha paaaanna hahah galenpannaanna...nu är det dags att sova *dunk* (pannan träffade tangentbordet)...galenpannan hahahahahaaaaa! *zzzzzz*

2008-04-29 @ 22:34:26
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

hihihiiiii just nu ser jag dej genom fönstret! Du står och packar in Cornelia i bilen =P GONATT!

2008-05-01 @ 00:50:00
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

Men uppdatera gaddämitt!

2008-05-02 @ 18:35:56
URL: http://majamelon.blogg.se
Plogflickan

Hi hi trångt i soffan`?

2008-05-03 @ 07:06:07
URL: http://plogflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0