Nytt inköp!

Ja, idag så for vi iväg å handlade ett nytt skötbord till skruttan...
Det kändes tryggare med ett ordentligt så bädden ligger still, å så är det hyllor å lådor så man kan använda den som byrå sedan.
Å det är så fiiint, precis ett sånt jag ville ha från början, men vi tyckte det var så dyrt.
Som tur är så jobbar Bennys syster på fyndavd på Ikea, å där fanns det ett, precis ett sånt! Det enda vi behövde köpa var själva skötbordsdelen. Så vi kom undan med 600 kr istället för 1200, tycker jag va väldigt bra.
Så här blev det när pappa Benny skruvat ihop:
image29


Annars har vi mest sovit å tagit det lugnt idag, jag har fortfarande feber å fruktansvärt ont i halsen.
Ska ringa läkaren imorn å kolla upp det, ser ut som en brottarnacke, inga konturer alls!

Cornelia har åxå varit trött och lite grinig idag, å Benny har passat på å sovit igen lite eftersom han jobbar jobbar och jobbar jämt.
Sen for vi och storhandlade, å Cornelia var sveriges svåraste bebis. Skulle icke sitta i vagnen, utan bara bäras... suck.
Var tvungen att handla nya flaskor till Cornelia, för jag läste igår att det är nåt gift som heter BPA eller nåt sånt, i alla flaskor utom MAM Ultivent och nån till! HUVVA!
Så då köpte vi MAMflaskor, en rosa å en blå. 
Imorn tänkte jag få ordning på Lillfisens rum, om jag orkar. Ingen ridning blir det iallafall så mamma kommer inte hit heller. Inge bra å smitta barnvakten =)

Nä, nu e de dags å sussa snart, jag måste ju upp å släppa ut hästmonstren! =(
 Ha det!



Kommentarer
Malin

säjtan! Vad hemskt! hoppas det bara är en extranacke som växt ut då =P

2008-04-28 @ 09:25:01
URL: http://majamelon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0