En bra dag!

Å en bra natt för den delen... Fisen sov från halvtio till kvart i tre, då åt hon en hel flaska, å sen vaknade hon till vid 5 å somnade på pappas mage.
Jag åker ju tiiiidigt som attans å släpper ut hästarna 3 dagar i veckan å då far jag vid halvfem å är hemma vid halvsex senast. Då får papps ta fisen när hon vaknar, å det verkar gå bra. Hon har ju haft sån separationsångest å kan inte vara med papps utan mamma, men på mornarna går det bra av nån anledning...=)
Så när jag kom tibax imorse sov dom så sött under täcket... mysigt å krypa ner bredvid!
Fast då ska ju Benny åka på jobbet, så jag å Cornelia blev kvar i sängen själva, vi sov till 8.
Så skönt att ha fått sova på natten!
Vi klev opp å åt gröt å tvättade lite, sen kom mormor å barnvaktade medan jag åkte å red.
Cornelia blir så GLAD när mormor kommer, det är skönt!



Tog lite kort i stallet, så härligt väder för att ta en ridtur!
 färdig för promenad         skogstrollet innan



Igår kväll badade vi, jag å Cornelia, vi var ju tvungen att prova badstolen! Eller ja, Cornelia provade, inte jag... Det hade nog slutat i katastrof om jag försökt få ner den något rundare kroppen å framför allt "röva"!
Iaf så förevigade Benny det hela:
     
Observera det koncentrerade uttrycket innan hon kommer på den brillianta idén att man kan ÄTA skummet åxå...
Det var tydligen smarresmaskens jäklar anamma, så vi fick stoppa in tutten istället. =)
  Vi har nog den sötaste bebisen nånsin tror jag... =)




Jaja, nu ska jag ta mig nåt att äta, passa på när tokan sover!

Ha en gräjtans dag alla!


Kommentarer
Malin

Men jag blir så imponerad av dej att du skriver en massa=) och roligt att man får se vad ni gör på dagarna!
Själv har jag ringt, ringt och ringt runt till allt idag. Försöker speeda ppå dagisplatsen lite. Pratade med en på arbetsförmedlingen som, hör och häpna, tyckte synd om mej! Annars brukar dom mest skratta och säga "haha du får inge pengar din möpp" typ...det har dom väl kanske inte gjort men jag vill gärna tro att dom tänker det...

2008-04-24 @ 15:58:57
URL: http://majamelon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0