uppdatering

Nu var det längesen igen. Men jag har så MYCKET å göra! fulltecknade dagar och en fisunge som  inte sover på nätterna... suck!
Har suttit flera ggr å ska blogga, men då får jag ge upp eftersom fisen vill ha sällskap i sängen så jag får gå å lägga mig jag åxå.
Idag har vi vart i Birsta å handlat lite.
En present till en kompis som nyss fått en liten flicka,  lite nya mattallrikar å skedar rill Cornelia, haklappar, solhatt, Hello Kittykeps å halsduk och 2 nya leksaker.
Sen var vi å hälsade på Malin å Max, Malin har haft det lite jobbigt med försäkringkassan å nu AMS å facket med pengar å trassel med papper, så jag bjöd på pizzalunch å handlade med lite favvodricka Pepsi Max å lite gofika. Det är hon värd tycker ja! PÖSS!
 Igår va vi på dagisinfo med föräldragruppen, intressant men det mesta vet jag ju eftersom jag jobbar själv på förskola.
Efter det for vi hem till Bettan å Engla med ett annat föräldrapar å deras dotter, vi åt lunch å fikade.
På kvällen hade jag möte med Ridtravarföreningen, det slutade med att jag tagit på mig ännu mer att göra....suck! Nu är jag sekreterare i styrelsen och har tagit på mig att tillsammans med en till anordna ett ridläger för ridtravarfolk i sommar, med övernattning å mat å allt..... Varför kan jag inte säga nej?
Samtidigt vill jag ju, men jag KAN inte göra allt. Jaja, vi får se hur länge jag orkar! =)
Måndagen förflöt som vanligt, mamma var här och va med Cornelia å jag var i stallet.
Efter det åkte vi till Malin å Max, men det vart bara 45 minuter då nya inhyrningen i stallet var på väg.
Åkte dit och tog emot å kollade hästarna en stund innan jag åkte hem till en skrikcornelia som inte ville va med pappa.
Men Benny lyckades faktiskt lugna henne själv, skönt!

I söndags var min pappa här å hälsade på sitt barnbarn, det var trevligt! Han hade med sig en skiva med bilder från vår bröllop och lite från när vi firade hans födelsedag i juli el aug, minns inte riktigt när det var=) men stooor mage var det iaf!
Här kommer lite bilder:
image61
Tyvärr blev det lite suddigt, tog flera bilder men ingen blev bra =(
image62


Från bröllopet:
                  
Pappa ger bort mig =)             Nygifta!

                            
Den otroligt fina bilen vi åkte i         Våra familjer (jag har en minimamma!)

                  
Detta är alltså juli el augusti, Cornelia är född 18 oktober.... hur stor var jag egentligen på slutet???


Jaa, detta får avsluta dagens bloggande, nu är jag trööööött!

Sov gott, det kommer inte jag få göra =)


Kommentarer
Malin

Ääääntligen uppdaterat hahaaa =D Som jag har väntat...fast jag vet vad ni har haft för er varje dag sedan sist...men jag vill se biiilder! Och såna blev det ju massor av! Jä jäklar vilken kanonkula...Jag känner hur tungt det var att vara sådär stor...+ ett par månader och 10 dagar över. Andas, kissa, gnälla, kissa, kissa igen, gnälla, förslytta sej, äta, kissa, sova, kissa....
Å du var så fiiiiiiiiiin på böllopet *gråter en skvätt* ja du är ju snyggast nu oxå men du hade finklänning och finhåret på dej och såg så lycklig ut =D
Tänk jo får tö lanch todääääääj! PÖSSPÖÖÖÖSS!! Lavvli!

2008-05-14 @ 22:46:48
URL: http://majamelon.blogg.se
lotta

Va jobbit att inte lilltösen inte kan sova på natten.
Även fast de bara är en kort del i ens liv så är de ju så jobbit när man är mitt inne i det. Bon kunde inte va sjäv de två första månaderna så de var så jobbit. men nu är de knappt så jag kommer ihåg det.

ha det fint!

2008-05-15 @ 20:09:00
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0