sovit hela natten IGEN!

Ja, nu är det väl rekord...nästan hela veckan har hon sovit som en pärla. Inte igår natt, då var det upp å ner 32421 gånger... Inatt var jag upp kl tolv en snabbis, å sen inget mer förrän kl 6 då hon var hungrig. Gjorde ersättning å efter hon ätit sov vi till halv9!
Det är så skönt, äntligen!
Å inte har vi ändrat nåt heller, hon har fått en snuttefilt iofs, å så har hon lärt sig iaf i vaket tillstånd att stoppa in nappen själv. Hon har börjat somna i min famn igen då det börjar ta för lång tid att somna när jag ligger bredvid.
Nu är man så van att vakna tusen gånger så jag måste titta på babymonitorn hela tiin å se så hon lever å andas...
Så här söt å glad är hon på mornarna:
image116
image117

Finns det nåt sötare i hela universum??

Idag har vi bakat en kladdkaka å varit till Malin å Max, vi åt pizzalunch å kollade vampyrfilm.
Idag lekte faktiskt småfisarna lite tillsammans, jag fick naturligtvis inga bilder själv då, men malin tog massa så de läggs nog upp på www.majamelon.blogg.se.
Vid kvart i sex kom mamma å Bosse, jag skulle skjutsa dom till skottsunds golfbana på middag.
Fick köra mammas audi, lycka! Fantastiskt å köra en pigg bil med turbo...kör lagligt nästan hela tiiin! ehheee....
Sen e det Bennys tur å köra å hämta inatt.
Fisen har just somnat, till ljudet av den fina å framförallt sofistikerade filmen Jackass....
Nu ligger hon i sin säng med snutten å nallen, sussar så sött.
Skönt med lite egen tid på kvällen!

Igår var jag å red medans Benny lagade bilen, mamma passade Cornelis som vanligt.
Det blev en sååå mysig ridtur i sommarvärmen, red med Gussie å hennes Macke. Det blir lugnt när vi rider eftersom vi inte kan hålla nåt tempo. Macke är travhäst på riktigt å vill gärna tävla, å tom Storen blir tävlingssugen. Så vi strosar mest å nån kortare trav bara. Det märks att det börjar bli varmt nu, Storen är en lugn filbunke som man bara åker med på. Annars har han ju vari lite stollig nu på senare tid, han går ju ganska hårt nu å då blir han pigg när han är i kondition. skönt att lugnet är tillbaka!
Förresten, min stackars halvfodervärd åkte i backen på senaste hoppträningen å drog av ledbandet i ena foten....! huvva stackirs Camilla, det blir ingen ridning på ett tag nu. Men lite tajmat var det, det är ju betesdags om ett par veckor. Tur!
Så nu blir det lite nertrappning för storen, jag hinner ju in te rida mer än typ 3 ggr i veckan iaf.
Nu på söndag ska jag träna för instruktören Camilla rider för, det ska bli kul, å förmodligen får jag jobba arselet av mig flera gånger om! =)

Imorn ska vi till Malin, Max å Daniel, Benny ska hjälpa Danne å städa garaget så de kan få in bilen där...=)
Tur att jag å Malla måste passa barna så vi kan ju inte hjälpa till tyvärr... Synd! *harkel*
Sen blir det grillning, Malla å jag ska gå promenad med fisarna å kolla på en till varulvsfilm om vi hinner, jäääj!

Avslutar med lite bilder på gårdagkvällens badnymf:
   

Ha en bra Fredagkväll!


Kommentarer
Malin

Kolla kortet på sötcornelidorf i min blogg då!

2008-06-02 @ 17:01:31
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

Men gaddäääm va längesedan du skrev här! Ajll kill jo if jo dånt rajt sammting! Fackelifackfack!

2008-06-05 @ 20:04:15
URL: http://majamelon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0