En helt vanlig dag

Idag har jag jobbat som vanligt, var på föreläsningar från kl 12.30 i stan.
Intressanta och inspirerande, jag gillar föreläsningar :)
På fredag ska jag iväg igen, då på fm istället.

Jag och Benny har bytt ett däck på min bil idag, hade ju fått punka på ett framdäck för ett tag sen så har åkt med reservhjulet nu några dar... GUD vad segt det är att köra 80 hela jäkla tiden!!!!
Men bensinförbrukningen har gått ner från 1.07/mil till 0.98/mil ;)
Men nu kommer den återgå till det normala igen, haha!

Vi gottade oss ikväll och köpte pizza, sååååå gott när man är hungrig och sugen :)
Eveline hade Storen så har inte vart i stallet heller, imorn blir det dock en sväng med Storen.

Helgen som var så badade vi i fredags i vanlig ordning, en ganska trött och tjurig unge dock, inte skitkul hela tiden.
På lördagen så red jag en sväng innan vi åkte iväg till Noppe, Benny och han skulle se hockeyn. Vi fixade middag tillsammans medan de 3 barna lekte heeeeela kvällen, det blev stek med hasselbackspotatis och kantarellsås :)
Det gick ner hos barnen till och med!
Barnen var ute på sena kvällen med ficklampor och busade, bra för Cornelia som är ganska så mörkrädd att vara med barn som inte är rädda.
Jag var nykter och körde, så vi åkte hem vid halv12, kotten sooooov i bilen ;)

På söndagen så tog vi det lugnt på fm, sen på dagen så packade vi ryggsäcken med varm choklad, ostmackor och ägg och drog iväg till skogen :)
Det var otroligt mysigt, och fick en hel del fina bilder som jag inte kan lägga upp än, men de kommer om ett par dagar förhoppningsvis.


Nu ska jag göra kvällsfika till kotten och slå på en film åt henne innan det är dags att sova.


Bild från förra sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0