Bra dag!

idag hade vi Planeringsdag på jobbet, så vi har ägnat dagen åt att utvärdera Långmåndagen som det kallas.
Utöver det har vi jobbat med Kvalitetsredovisningen, och ätit gott till frukost, lunch och emfika :)
Jag trivs så himla bra på Åsta, mina kollegor på avd är så himla goa och mysiga.
Kändes tungt idag då det liksom sjönk in på riktigt att jag bara jobbar några veckor till... :´(

Men en rolig sak hände iaf!
Min chef på Åsta kom till mig och sa att hon nog hade plats för mig på sin andra förskola i Klingsta (allsta), så förhoppningsvis får jag börja där istället :D
Kändes så himla skönt, alltså är hon inte missnöjd med mig, och vill ha mig kvar... *happyfaaaace*
Så håll alla tummar och tår för att jag slipper åka 9 mil/dag till och från Indal nu....
Det vore helt fantastiskt om jag fick börja där, och då har jag ju samma chef som jag har nu. Så det känns tryggt att inte oroa sig över det.
Men då blir det ju ännu ett nytt ställe, och nya människor. Fast nu har jag ju vanan inne liksom, har ju hattat runt en del i mina dar ;)

Ikväll har jag och världens bästa make vart till Stöde och hämtat hö till hästarna, närmare 410 kg blev det.
Trots att Benny är allergisk, och inte har nåt med hästarna att göra så följde han med mig och hjälpte mig bära... Det är kärlek det!
Jag tänkte åka själv, det var ingen fara alls, men trots att han var så jättetrött och slut efter jobbet så ställer han upp på sin hustru... jag kan inte ha det bättre <3

Finns ingen som är som min gubbe, jag är lyckligt lottad som har en sån make.
Undrar vad jag gjort för att förtjäna den familjen jag har?
Svag i både psyket och i musklerna, fet och inte så skitsnygg, ilsken och ganska så störd ;) Ändå får jag en sån man? Och en underbar knasig dotter har valt att komma till oss, helt ofattbart.
Livet är inte så tokigt ändå, iaf inte jämt ;)



Nu ska jag titta på sista filmen i Twilight trilogin, de är bara sååååå bra!
ha en bra kväll :D


Kommentarer
Anonym

håller tummarna hårt klart du får börja där, annars skulle hon ju inte sagt nåt alls om det.



klart du fått en sån fin familj, det förtjänar du ju ;-)



Blir allt avis på're, jag vill oxå se den sista filmen :-/ hoppas den är/var bra!

2011-05-16 @ 22:07:32
Jane

håller tummarna hårt klart du får börja där, annars skulle hon ju inte sagt nåt om det alls.



klart du fått en sån fin familj, det förtjänar du ju ;-)



blir allt avis på're, jag vill oxå se den sista filmen :-/

2011-05-16 @ 22:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0