Ännu en VAB-dag

Guuuud vad ongen täääär! Hon är inte jättedålig, men för sjuk för att gå på dagis en hel dag. Så hennes energi när hon är fången hemma blir liiiite för mkt för mig just nu ;)
När hon är sjuk så kan vi ju inte hitta på nåt heller, så man är helt låst här. Och det gör mig gaaaaalen!
Hade tänkt att vi skulle kunna köra Storen idag för att komma ut lite iaf, men då stormar det ju helt vansinnigt, så det var bara att glömma.

Verkar som att hon är på bättringsvägen, så imorn blir hon hemma sista dagen och sen är det jobb och dagis igen.
Tror att hon uppskattar att få komma och leka med kompisarna igen, hon fick ett utbrott idag när jag sa att hon inte fick åka till dagis på em.... ;)

Idag har jag försökt få till en bloggdesign och bilder till båda bloggarna, meeeeeeeeeen det sket sig.
Jag är INTE kunnig när det gäller sånt, och jag var nära att slänga ut datorn idag... En hel del fula ord yttrades under vildsint ilska.
Några av mina tappra vänner försökte hjälpa mig, men det slutade med att jag skrek, slog igen datorn och gav upp, med en känsla av total vrede och frustration.
JAG KAN INTE!!!!!!! FAAAAAAN!
Så såvida ingen kan åta sig att sitta med mig som om jag vore total retard och guida mig på plats så får det fan vara.
SÅ!


Till helgen blir det iaf maximal mysfaktor!
Vi drar äntligen iväg med husvagnen tillsammans med familjen Söderlind och Anna, vi åker till Norrfällsviken fre-sön.
Vi åkte dit förra året åxå, i början på juni, och vi tänkte fortsätta att göra tradition av det :)
Inte så mkt folk ute på campingarna såhär tidigt heller, så det blir perfekt myshelg.
Ser fram emot det galet mycket iaf!!



Kommentarer
Bonnie

sv: Tack! Jag tror också att en del av svårföddheten är tack vare det här, hon är rätt svårfödd i vanliga fall men nu i vår har det varit väldigt dyrt att mata henne trots superhö... Jag hoppas verkligen att allt lugnar ner sig för henne nu när hon kan vara bara sto(nog med det;)) än dubbelt upp:)

2011-05-24 @ 20:43:32
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0