Hälsporre?

Verkar som om fettot har lyckats inkassera först 1 st hälsporre, sen 2 st hälsporre >:(
Var tydligen inte alls poppis hos den här kroppen att börja röra på sig med vanliga sneakers....

Kände av hälen och undersidan av foten igår på dan, blev värre och värre ju längre dagen gick.
Såklart belastade jag ju då den andra foten ist, och idag hade jag ont under den åxå... suck.
Har spenderat min dag på jobbet med att smyga runt på tå alternativt rulla omkring på "frökenpallen" då smärtan var för stor för att kunna gå på fötterna normalt.
Så kl 14 fick jag äntligen gå hem, var underbart att sätta sig i bilen och vila fötterna och vaderna...
Ska jag ha såhär länge kommer jag se ut såhär:

Hej Broiler!

Åkte och hämtade kotten på dagis, blev bjuden på jordgubbstårta åxå ;)
Benny hade slutat samtidigt, så vi åkte till birsta och handlade lite inför midsommar, sen avslutade vi med middag på Max. GOTT!

Nu har jag tvättat, diskat och packat till Cornelian, Benny har packat sitt och jag packar mitt imorn när jag vet vad jag ska ha på mig ;)
Sen åker vi till Strängön för att fira midsommar tillsammans med Bettan, JO, Engla och Eddie :D
Ska bli så mysigt, och Cornelia ser fram emot att få vara med bästisen ett helt dygn...
Vi hoppas dock på att åskan håller sig borta medan vi åker båten över till ön!
Vädret kommer hålla sig till regn som det ser ut, men det brukar vara så när vi ska dit ;)
I somras var det dock lite sol när vi var dit en sväng:





Nu ska jag titta på Criminal Minds, sen är det Criminal Minds: Suspect Behaviour :D
Såååå bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0