Slädaviken!

Idag så var jag med Cornelia på stranden, skööönt att bada :)
Världens bästa Anna följde åxå med, trots att hon var något bakis från Gatufesten igår....

Glömde såklart att smörja mig med solskyddsfaktor, så nu är min rygg illröd.... Jag är ju rödhårig egentligen, så jag brukar använda Cornelias solskydd, spf 30-50 för att klara solen... Så 2,5 timmar i solen på stranden har nu gjort sitt!
Cornelia blev dock insmord, så hon är så fin så. Hon bränner sig inte heller, utan har fått sin fars pigment.
Det är jag glad för, önskar ingen att ha det som jag. SOLJÄVEL!

Iaf, här kommer dagens badstund i bilder, enjoy!




















Kommentarer
Benny

men blogga då för fan!

2011-08-14 @ 12:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0