orolig...?

Jag känner mig lite orolig idag, vet inte varför. Nästan lite ångestkänsla, som att nåt är på gång. Men vad?
Det kanske är för att jag är låst hemma med mesryggen, kan inte komma på vad det är annars.
Jag har ju lite svårt att finna ro hemma när jag inte kan göra nåt. Speciellt som det behöver diskas, tvättas, plockas och städas! Blir lätt neurotisk när det är oreda... I HATE IT!
När jag blir rik ska jag ha nån som städar vaaaarje dag, lovely.
Måste handla mat åt både oss och hästen åxå, när ska det hinnas med då??
Less!

Lillpruttis är på dagis idag, skönt för henne att få leka av sig lite. Hon var duktig igår som höll sig relativt lugn hela dan med mig. Märktes på em/kvällen att hon haft tråkigt, hon började strunta i vad man sa och bara hitta på hyss, och tjura. Men det får man väl förstå såklart, även om det är jobbigt att lyssna på.
Benny får hämta henne sen, det var spännande att ta sig i och ur bilen förut...=)
Han ska på föräldrarådsmöte ikväll, så jag och hjärtat får mysa lite då när han är borta.

Jag skulle på utställningsträning/socialträning ikväll egentligen med hundarna, men det är ju bara glömma med den här ryggen. Måste börja komma igång nu, det är ju utställningar framöver. Drutten behöver verkligen träna, Piri går det bra med så henne är jag inte orolig över.

Nee, ska väl kolla om det är nån film på plus-kanalerna, har väl snart slitit ut datorn...;)
Ha en bra dag trots det grå regnet!


Drakborgen is the shit!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0