Vad fan är det för fel på folk?

Ja det kan man undra.... undrar det ganska ofta, men nu blir man nästan mörkrädd!
Vagnen som vi skulle köpa, som vi gjort upp affären på, den får vi inte. Vi har väntat hela helgen på att han ska höra av sig om frakten och vilket konto vi ska betala in på, Benny har ringt och tjatat. Ikväll ringde han igen.
Då säjer karln att han SÅLT vagnen till en annan!!!!??
Ehh, jaha, har du sålt vagnen?
jaaa, jag sålde den för 900 igår till en annan, det tyckte jag var bra!
Va?? Vilket jävla pylsknyte!!! Sa Benny och la på innan han sa nåt värre.....
Vilken jävla rövskalle! Vad säger man om såna människor?? Göööör man så?? Jävla idiot! Jag blir så aaarg! Magkatarr har jag åxå, så det blev inte bättre av att uppleva såna störda miffon. Blir lätt upprörd kan man säga.
Och Cornelia som vi lovat den gröna vagnen.....
Satte mig snabbt och kollade på blocket efter andra vagnar. Nån Brio Race blev det inte, däremot en Emmaljunga Scooter =) Hittade en supersnygg för 1000 kr, Benny ringde och den fick vi iaf.... Den åker med bussgods imorgon dag, och det verkade vara en vettig människa iaf. Benny berättade om den störda varelsen från helvetet som vi skulle köpa vagnen av, och den här karln höll med oss till fullo. Man borde vrida örona av såna!
I alla fall, här är den nya vagnen:
Klicka för att se nästa bild
Det följer med footsack åxå, så det är superbra. Vagnen är använd 5 ggr, så den är i nyskick.
Snyyyygg va?

Cornelia har vart med pappsen och tagit andra vaccinationssprutan idag, det gick jättebra. Det enda hon grät över var att behöva åka hem =)
När Benny hämtade på dagis så sa han att de skulle till doktorn, jaaaa tuuuul! sa hon då.... tul betyder kul om det var nån som inte fattade det =)

Nu ska jag äta lite glass, för att lära magkatarren vem som bestämmer....


Kommentarer
piu

Hej ! Hoppas ni mår bra. Jag har fortvarande sviter efter magsjukan, Ingvar mår si så där, men har inte brytit ut ännu, så om de inte bli värre än så här så kommer vi imorgon o om det inte är snöstorm förstårs. ha det krama trollet. Kramisar svärmora

2010-01-29 @ 13:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0