Ny vagn!

Jajamän, igår köpte vi en ny vagn till lillfisen! Är såååå nöjd och vill bara ha hem den nuuuu! Har gått igenom Blocket och lusläst annonser varje dag, var ute efter en Emmaljunga Scooter eller eventuellt en Brio Race.
De scootrar som jag gillade var antingen för dyra eller sålda, och det är ju ingen bra ide att köpa en vagn med färger som man inte gillar.... Förra året innan vi köpte den rosa sulkyn av Bettan så kollade jag på Brio Sitty, men jag kollade på nya, och det billigaste då var 1495. Hade inte råd med det då, så nu när jag kollade på blocket hittade jag en Brio Race för 800 kr! En sproilans, använd typ 2 ggr! Nya i butik går på ca 2500-3000...  Mailade och tänkte att den får jag aldrig. På kvällen ringde säljaren upp och talade om att en till ringt och skulle titta på den, men jag var först så jag fick bestämma om jag ville kolla på den iaf. Problemet är ju att den fanns i Hallstahammar så det gick ju inte. Jag sa att jag får återkomma.
Pratade med Benny, och han tyckte att vi skulle ta den. Han ringde upp och gjorde klar affären, så till veckan har vi en sån här:

Klicka för att se nästa bild
Jag är sååå nöjd, gillar verkligen färgen, limegrön och svart =)
Ska åka på Barnens Hus och Babyproffsen och kolla om det finns en sån där footsack att lägga över benen. Lär väl kosta arsel, till Emmaljungan kostar de 395:- nya. En ratt till bågen ska åxå inskaffas =)

Idag är det bättre med lillprutten, har bara kräkts 1 gång, och har inte så mkt feber. Hon har ätit macka, blåbärssoppa och lite oboy. Välling fick hon imorse, men den kom upp lite senare.
Märks att hon mår bättre, hon har lekt och varit vaken idag. Igår sov hon i stort sett hela dagen i soffan.
Jag själv är redigt förkyld fortfarande, känner mig inte alls pigg. Har ändå fått undan disken, och tvättat en maskin kräkgrejer. Ska dammsuga åxå hade jag tänkt, men orkar inte just nu.
Julen måste åxå städas undan, men det gör vi till helgen.... =) Jag gillar ljusstakar i fönstren!

Nu ska jag duscha, ska bli såååå härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0