sjuk sjuk sjuk

Jaa, det är aldrig nån ände på det här... Fast det känns liiiiite bättre idag, nu är det mest en tjurig hosta och en molande småvärk i vänster bihåla, och så andningen förstås. Men den blir ju alltid dålig när jag är förkyld, så det är ju inget ovanligt.
Har precis lämnat Corneia på dagis, innan det var vi till stallet och utfodrade djuren och släppte ut de 2nyare stona. Storen och Jasmine går ute dygnet runt så de behövde bara mat så var de toppnöjda! Märks att de trivs att vara ute, ser mycket mer avspända och harmoniska ut, på bättre humör helt enkelt =)
Idag har jag inte mycket på dagordningen, ska försöka ta mig i kragen och vila, har ju svårt att bara vara när jag är hemma själv, fast jag är sjuk. Igår tog jag mig an det enorma diskberget, och så lagade jag mat. Så idag ska jag försöka känna lugnet =)
Monica kom förbi och hämtade hundarna igår, skulle ta med dem på spårträning, och sen skulle hon behålla dem till idag. Hon ville mysa med sina småploppar =)
Vi får se när jag får tillbaka dem.
Ikväll ska jag iaf ta en liten skritt-tur på Storen, ut och åka lite häst med Veronica och Alfa. Det är ju inte det minsta ansträngande, så det fixar jag nog, och så skönt att komma hemifrån och träffa en annan människa =)
Igårkväll efter maten så tittade vi på Idol, ett måste! Han är bra skojig Anders Bagge, han verkar vara en sköning=) Men alltså, ursäkta, var kommer alla retards från?? Varför utsätter de sig frivilligt för detta när de inte på några som helst villkor kan sjunga? Om så livet stod på spel skulle de inte få fram en rätt ton ens!!! Annat är det med en annan såklart, som sjunger klockrent, som en älva minst... ehhhrm...harkel..hooost.. ehe!
Eller hur Malin =D Min vackra stämma, hahahaaaaaa!
Näe, sjunga det kan jag inte, men jag inser det ju iaf. Det är väl en sak när man sitter i bilen till jobbet, ensam med stereon på högsta och sing along i Mustasch "DoubleNature".... Då hör jag ju inte ens mig själv! Tur är väl det så man inte kör av vägen i chock eller nåt.
Förresten, en del, hur ser de uuuut då? Ser man ut som en nörd och beter sig som ett fån, då kan man inte bliiiiii Idol för helvete! Inte när man ser ut som stryk! Inte heller där har jag nåt att komma med tyvärr, herregud. Tragiskt. Fet, tondöv, lätt osmart och livrädd för folk.... ingen Idol för mig inte =) Haha!
Nä, det måste jag erkänna, de är modiga som vågar ställa sig framför juryn. Eller så är de rena idioter, fin linje det där....!
Själv vill jag bara äta choklad, så jag är ganska nöjd.

Näe, hörni, nu ska jag gå och sätta igång en maskin med tvätt, sen ska jag sitta på min rumpa i soffan och surfa järnet med min bästis Datorn =)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Malin

HAHA du är inte riktigt på en fläck! Dra av en lalilallallalilååå så blir du idol på en gång!!

Du kunde ju ha kommit och varit med meeej igår!Harry Potterfilmerna ser ju sig inte självt!! ;P

Bästa kommentaren till Bagge var ju när han satt på stam och en tjej sa " men det är ju du som är Swartling" och han sa "eee jaa" och suckade!! HAHA helt fantastiskt!

2009-09-11 @ 15:21:02
URL: http://majamelon.blogg.se/
Lotta

Jag hoppas verkligen att lillsessan blir storesyskon snart, det är så orättvist att de ska ta sånn jäkla tid ibland.

Bon somnar nästan jämt sådär när han äter lunch tom på dagis!

Det går över all förväntan att ha två små men vissa dagar har de gaddat ihop sig.

Men nått som vi har tur med är att både sover hela natten.

Kram!!!

2009-09-11 @ 21:55:30
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0