så var det freeedag!

Jaha, ännu en vecka har gått, skööönt!
Jobbade 7.30-16 idag, jobbigt med full dag när man inte är van =)
Vi hade planering på fm så man var ifrån barngruppen iaf en sund. Vi hade fika för en av personalen på min avdelning, hon ska flytta till dalarna nästa vecka.
(Gottigt med lite sötsaker, jag som är duktigast i världen har ju slutat äta godis!!! I 20 dagar har jag hållit mig, och dessutom ligger det chokladkakor i kylen som jag inte rört... Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Trodde inte det skulle gå faktiskt om jag ska vara ärlig! I jul kommer jag göra undantag, för då vet jag att det blir ett helvete annars, det är ju så mycket gotta då ju, och så ska vi ju göra julgodis med Cornelia här hemma åxå.)
Sen förflöt iaf dagen i vanlig anda med full fart hela tiden.
Åkte hem och plockade upp lillfisan på dagis, hon hade haft det bra och busat på som alltid.
Sen for vi och hämtade vovvarna, kul att få hem dem igen, de har vart borta sen Halloween (helloween? näe, visst är det halloween? Helloween är ju bandet för 17! Du å jag Malla, vi skriver helloween istället...) så det är ett tag.
Drutten har blivit FET! Huvva, nu är det bantning på hög nivå, hon ser ut som en korv. Piri däremot hade tappat i vikt så hon bör lägga på sig liiite till iaf. Vi som ska på fotografering imorn, så ser hundskrället ut som en liten fettis... men men, man kanske kan retuschera...=) näedå, dom är så fina så, mina småkottar! Även fast Drutten ser ut som en jättekotte då... hihi!
Jag tog med hundarna och Cornelia till stallet förut, vi skulle ju hjälpa till när Vero och Camilla skulle hoppa. Men när vi kom dit så hade Alfa tappat en sko såklart, så det blev inget. Stannade en stund iaf och surrade strunt så hundarna och Cornelia fick leka en stund.
Hem, bad för Cornelia och sen IDOL, sen sovdags för lillan. Nu sittar jag här med vovvarna och såg Reza åka ut, lite väntat faktiskt. Nu tror ju jag att hon kommer göra skiva ändå, vilken röst!
Benny är hos 2 kompisar och sippar whiskey så vi får se när han svajar in här... han ska ju fixa extraljus på mammas bil imorn och så ska vi ju på stan en sväng på em så han lär väl inte vara plakat hoppas jag =)



Har fyndat lite på Tradera igen...
3 i 1 jacka från H&M stl 86
3-i-1-jacka, avtagbar fleece inuti, 19 kr


Vinteroverall Mikk Line strl 86
Mikk Line overall, 125 kr




ÅHLENS, jeans i strl. 86.
Jeans fr Åhlens, 26 kr


Sen budar jag på dessa:
Supergullig jacka till lillkillen från parvel stl 80
Vinterjacka fr Parvel


Militärmönstrad Jacka stl.86
Höst och vårjacka, sååå snygg!

Nu vill jag bara ha ett par täckbyxor åxå så är jag nöjd ett tag... =)
Nu ska jag hänga tvätt innan jag tackar för mig för idag.
Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0