sjukling igeen, suck!

Jaha, sen tisdag har jag vart jättförkyld, ont i halsen, hosta och tappat rösten. Jag jobbade måndag, sen blidde jag hemma. Har tom lämnat Cornelia på dagis för att få vila, lite dåligt samvete har jag för det. Men idag var det bättre, så imorn får hon va hemma med mig och pysa på.
Jag får knoster av att bara vara hemma och ha tråkigt, så idag var jag tvungen att diska, dammsuga och torka golvet.... sliten blev jag, men skönt att göra nåt iaf =)
Cornelia har sovit jätedåligt inatt, för det första somnade hon inte förrän 22tiden, sen vaknade hon och var jätteledsen vid 23 kanske, kom in till oss och har vart orolig hela natten med massa hosta och gnäll.
Trodde hon skulle sova länge därför, men tvärtemot alla andra dagar vaknade hon kvart över 7!
Konstiga barn.
Hon har hostat så mkt så hon kräks upp det hon precis ätit, skitjobbigt.

Benny kom hem från Metallica vid 5 på tisdag morgon, trött som en gnutt men toppnöjd =)
Hade fått med sig 2 plektrum, en special edition tröja och en jättebadboll som Cornelia fick. Den är större än henne =)



Vi fick svar på glutenproverna åxå, det visade inget onormalt!
Sååå skönt! Illa nog med hundallergin känns det som....

Kolla här vad jag vann på tradera! För 49 kr!
VON DUTCH linne + tillhörande kjol 74/80

Jag menar hallå! Von Dutch! Dyyyyrt!
Toppnöjd är jag... =D

Imorn kväll ska jag rida en av hästarna i stallet, Winnie. Hennes matte har skadat sig så hon kan inte gå ordentligt, än mindre rida. Hon slog in tån i sänggaveln, så den skars av på mitten under nageln.... *ryyyys* Hon fick sy och greja och ha foten i högläge i flera dar. Så då har jag tagit hand om hästen så hon fått mat och mockad box, och så ska jag ge mig ut på vilddjuret imorn... får se om jag överlever =)
Hästarna fick massage i måndags, 2 timmar var, så det kanske har gett resultat. Hon hittade lite låsningar och spänningar och energiflöden som hon fixade... Vi har bara promenerat med hästarna efter det, så det blir premiärtur för mig imorn.
Sen åker Camilla bort i helgen, så då ska jag rida min egen pålle, kuligt!

Storen till vänster, Winnie till höger.

På lördag ska vi till mamma och äta middag, så ska vi hoppas på bra väder så vi kan va ute med lilltrollet. Är ju skönt om man kan passa på när man har tillgång till naturen liksom. Här är det inte så kul att gå ut tycker jag, trist lekpark.

Näe, nu ska jag göra lillan klar för natten, hon är som lite trött idag... undrar varför??
Hon har nyss diskat med pappsen, det såg ut så här..
                                                                       

Ha en bra kväll så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0