fredagfredagfreeeedag

Idag var Nelis hemma med mig, vi vaknade kvart över 8 och efter lite välling fick hon bada.
Sen var det nakenfisspring, och det slutade såhär:
                                 
                       Hon klättrade upp i fönstret och lade sig på Piris plats.... =)
                       Det börjar bli avancerat på klättringsbiten!

Vi klädde på oss, åt lite frukost och sen plockade vi ordning uteleksakerna och begav oss ut till lekparken.
Lika bra att gå ut än att stanna inne å riva runt istället, och det var bra väder.
Cornelia tyckte det var kul, vi var väl ute i 1 timme ungefär.

                                                        Vår trista lekplats. Men det är ju bättre än inget alls!



                                                                           Koncentration på hög nivå =)



                                                                   Baka kaka, noggrant och försiktigt....



                                                                                         Klättra klättra



                                                                         Hahaaaa, äntligen framme!



                                                                             Iiiiiihoooooo! Fullt ös bara!



                                                                                Njaa, Storen är roligare.....


Kläderna från Blingo som vi beställde kom idag!
Sååååå fina, klädde på Nelis på en gång när Anna kom med paketet.
Tyvärr fick jag en felleverans, ett par byxor som är jättefina men inte de jag beställde. Men jag orkar inte byta, och dessutom är de ju åxå snygga =)
Får köpa de jag skulle ha lite senare istället....!
Sen fick ju Nelis mera kläder av mormor, tack snälla!!!
Cornelia var mest intresserad av lådan....



Fick även åka och hämta Bosse som kom hem från Lettland vid 16tiden, mamma var tvungen att jobba längre så då åkte jag, Anna och Nelis istället. När vi kom fram började bilen ticka konstigt, kom då på att volvon lät så när oljan var slut. Anna kollade, och det stämde ju mycket riktigt det!
Fick olja av Bosse så då slutade det ticka, tur att inte motorn skar....
Ikväll har vi ätit pizza och kollat på hockey, och smaskat gotta såklart =)

Imorn ska Benny jobba på fm, sen ska jag och Linda ut och rida en sväng.
Vi ändrade mammabesöket till söndag eftersom det skulle regna imorn. Inget kul om det inte går att va ute, vi skulle även grilla.

Näe, nu får det räcka för idag, sov så gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0