Lista!

Stal en lista av Lotta, http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se
Hoppas det är ok =)

När fick du reda på att du var gravid?
9 februari, då jag tog ett test. Hade mina aningar när jag red på dan, min mage kändes som en separat kroppsdel, konstig känsla!

Blev det en chock?
Näe, men oväntat då vi inte trodde det skulle bli nåt, vi hade just gett upp och börjat fokusera på att gifta oss ist =)
Såååå glada blev vi iaf.

Hur gammal var du? 
28

Hade du mycket halsbränna?
Ingen alls, skönt!

Spydde du mycket?
Heeeela tiden, från dagen vi fick reda på det fram till v 20 ca. skitjobbigt!

Hade du mycket foglossning?
OOOO ja, kunde nästan inte gå på slutet, fick lämna bort hundarna, och sluta rida redan i 4 månaden.

Har du fått bristningar?

Hahahaha, jaaaa det kan man säga. min mage är inte snygg =)

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Vi och de flesta andra var helt säkra på att det var en pojke.... snopet! Var så säker att jag rensat bort alla flickkläder från det vi fått ärva av andra...=)

Gick du över tiden?
Hjaa, 6 dgr. Låter inte mycket, men de var de längsta dagarna i mitt liv! 9 månader var en fis i rymden mot de sista dagarna =)

Födde du för tidigt?
-------------

Hur var förlossningen?
Kaos! Fisen satt i säte visade det sig när vi kom in på förlossningen, blev beslutat snitt, jag hysterisk, fick värkavstannande dropp, funkade inte så bra, jourläkaren fick komma och göra snittet, 07.38 torsdag 18 oktober 2007 kom en ilsken och rosa tjej ut ur min mage!

Blev du sydd?
jo, min mage kunde ju inte var uppskuren =)

Dragen med sugklocka?
---------------

Hur många var inne i förlossningsrummet?
ingen aning, en hel flock har jag för mig. det var ju operation.

Vilket BB födde du på?
Sundsvall

Hur stor var bebisen?
3850 g, 52 cm

Vad fick bebisen heta?
Anna Cornelia Sundeborn




feel fre att stjäla listan ni åxå!!!!



Kommentarer
Malin

Ooo vilken tur att Max var på dagis idag...Jag sooov och sooov...

2008-11-13 @ 18:53:27
URL: http://majamelon.blogg.se/
Lotta

Hekt ok!

Så kul att läsa ju!

Ha det underbart!

2008-11-14 @ 21:39:02
Malin

Jag väntar på halloweenkorten!!!! och en uppdatering bitte!!;P

2008-11-17 @ 00:44:42
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0