Äntligen!

Jahaaaadå, jag har tatueeeeerat mig ikväll! Lycka lycka lyyyycka!! *myser*
Nu sitter jag här så fin och luktar tatueringsstudio med salva och gladpack på armen.... härligt!
Benny har åxå tatuerat sig, så vi är happy lajk laxar in the vårbäckar =)
Vi valde att hedra vår älskade lilla dotter med att pränta in hennes namn på våra kroppar, jag på vänster underarm och Benny på hjärtat.
Hans är klar, men jag ska fylla i min så den blir helsvart. Vi hann inte nu då det blev så sent, så vi får vänta tills den läkt innan vi gör nåt mer.
Så här blidde Bennys:



Och min:

Det blev så suddigt, men ni får se när den är klar, kanske försöker ta ett nytt när jag får ta bort folien imorn em.
Det är en jobbarkompis till Benny som håller på att lära sig tatuera, så han fick öva på oss =)
Men han är duktig, självlärd å allt.

Idag har jag och Cornelia varit på öppna förskolan en sväng, hon tyckte det var jättekul som vanligt. Vi träffade Nova med föräldrar, och Elwin med mamma Ulrica, och Amanda medmamma Rebecka.
Tyvärr blev slutet på sångstunden inget rolig, ett äldre barn råkade knuffa Cornelis baklänges så hon slog huvet i golvet. vilket ramaskri det blev, huga! Men det gick snabbt över med tutten och snutten i i famnen på mamma =)
Sen åt hon lunch innan vi for, åkte hem till Bettan och Engla för lite sällskap. Nelis somnade i vagnen på en gång så vi kollade på tv och busade med Engla.
När fisen vaknat åt de mellis, sen åkte jag och nelis till affären för att handla middagsmat för veckan.
Vi åt spaghetti och köttfärssås till middag, och Cornelia åt som bara den! Hon var inte snygg efteråt, men hon ville äta själv så då fick hon det =)
Vi är bara glada att hon äter.

Nu är klockan supermycket, och jag ska upp halv5 för att släppa ut hästarna, GÄSP!
Så ni får ha en skön nattsömn och ladda batterierna för morgondagen!

Just ja, Malin har öppnat sin shop med scrapbooking grejjer nu! Gå in å handla gadd dämmit!
www.scrappers.se


     

God Natt!
 


Kommentarer
Malin

Men era jäkla troll!! Jag vill ju oxå tatuera mig!!! Men med den härliga ekonomin som vi har nu så lär jag vara 78 innan jag har råd och då är skinnet så löst så ingen kommer att se vad det är! =( Jag ska ju för bövelen skriva Max på vänster underarm!! Härmapa! Och A:et i slutet på cornelia ser ju ut som det jag ritade åt Anna!! HAHA!! vad häftigt! Nu är jag klar med paketering och kvitto-utskrivning för idag...Gonatt!

2008-11-28 @ 01:36:10
URL: http://majamelon.blogg.se/
Lotta

Jättefina tatueringar!

Ska ev göra ett porträtt på Bon nån gång i framtiden, du vet ingen som är bra på porträtt här i stan?

Söt hon är lillsessan eran!

Ha det underbart!

2008-12-03 @ 14:38:56
Malin

Nämen uppdatera gaddämitt! Nu var det fasen över en vecka sedan!! =(

2008-12-04 @ 19:52:32
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0