dagen mitt i veckan

Inatt har Cornelia sovit hela natten IGEN! 2a el 3e i rad, jag är i lätt chocktillstånd så jag vet inte riktigt.... =)
Har bara vart upp ca 2 ggr , men hon hade tystnat redan innan jag kom in i hennes rum... skönt!

Idag var det dags för lunch med några av mammorna från BVCgruppen, så jag åkte å hämtade Bettan å Engla och så for vi till Birsta.
Vi var i god tid så vi hann gå på HM där jag fyndade 2 luvtröjor å 2 t-shirtar till Cornelis:
image108

image109

Å så var vi in en snabbis på Lindex åxå, var tvungen att handla lite där åxå....
image110

Men det blev inte så mycket pengar, luvtröjorna var det 2 för 1 å på lindex var det 3 för 2.
Köpte ett par jättefina strumpbyxor på HM åxå, men när jag kom hem hade ju hon i kassan glömt att ta bort larmgrejen. Den kan man inte ta bort själv så jag måste åka in imorn igen å få det gjort... *ynf*
Vi hittade de andra å gick på Charm för en välbehövlig lunch, å som vanligt får ju småtrollen gå före våra egna hungerkänslor =)
Höll på att få ett smärre anfall innan jag äntligen fick mina efterlängtade kycklingenchiladas!
Skönt att alla 4 bebbarna somnade samtidigt så vi fick äta å surra i lugn å ro, ovanligt!

När vi skulle fara hem igen var jag ju tvungen att sprinta in på car-theme (biltema *ååå va jag e rooolig!*) å handla framhjulslager. Jag sa att jag skulle ha till en volvo 855 -94 ett framhjulslager. Han undrade om det var 4 el 5 bults... Ehhe, jaaa tyckte jag. VA? ge mig regnr så kollar jag i datorn sa han... pjoh, han fick det, jaha 4bults var det. Gräjtans, jag betalade å for hem.
Benny kom hem å hämtade bilen, efter nån timme kmmer han hem å fräser att det är feeeeel hjullager för jävulen.... Men jag har inte gjort fel iaf! Moahahahahahaaaaaaa! så nu ska tema-göbben få höra imorn....lura mig sådär... å då är jag inte blond heller! =)

Crnelia har vart jättetrött ikväll, men våga vägra sova var hennes måtto. Hon tog ut sina aggressioner på Pippi istället:


Nu ska jag äta glass å hoppa i säng!
Sleep tight and don´t let the bedbugs bite!


Kommentarer
Malin

Daaaaj Pippi Daaaaj!! Jag är pigg och "fräsch" nu så jag vill leka!! =D

2008-05-29 @ 07:07:23
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

Men en såndär snobbentröja har ju Max oxå haha =D

2008-05-29 @ 09:46:58
URL: http://majamelon.blogg.se
Linda

Du kusin, har du något tips hur man får den lille att sova hela natten, ni verker ju vara inne i ett stimm nu =)
Kram

2008-05-29 @ 22:22:19
URL: http://killmamman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0