Jag har sett Mannen med stooooort M!!!

Jaaa, nu är mitt liv fulländat, komplett.
Jag har vart å sett Alice Cooper.
Så lycklig som jag var under konserten vet jag inte om jag nånsin vart!
Jaja, bröllop å barnfödsel åxå förståss, men det räknas inte hit...=)
När han spelade sista låten grinade jag, tårarna rann, så lycklig var jag över att äntligen fått se en av mina allra största idoler.
Så var jag lite sorgsen över att det nog var första och sista gången jag fick se honom, han är ju trots allt 60 bast i år!
Still going strong, rockfarfar!

suddigt, kamerajäkel!!!


stackars dockan som blidde misshandlad... =)


Så coooola brallers!

Ja, det var en fantastisk kväll, en skitbra show med tvångströjor, hängning å blod, precis som det ska va.
Bandet var toppen å Alice var bara bäääääst! Sjukt bra säger jag bara.

Vi började dagen D med att åka till mamma å lämna Cornelis, sen iväg till Birsta å hämta ut min nya bikini på Kappahl.
Sen for vi till Ö-vik på 1,5 timme. Vi drog in på Paradisbadet (260 jävla kroner för å bada? skandal...) å där prövade vi bubbel, strömmar i vattnet, "forsränningskanan" å vattenrutchkanan.... Vi åkte samtidigt i den eftersom jag hade grav ångest, men ooooooo vad roligt det var! Kanske berodde på syrebrist i hjärnan eftersom man fick gå 4 mil uppför en trapp för å komma tll kanan.... trodde jag skulle dö innan jag kom upp.
Jag är ju tjock för bövelen, tror ni man orkar dra en sälkropp så långt!
2 ggr orkade vi gå upp innan vi bangade för mjölksyra i knäpartiet (läs kroppspartiet)
Sen hade vi gjort allt så vi drog iväg på stan för å få nå mat i oss.
Men i Ö-vik förstår ni, där får man inte äta på restaurang före kl 16. Där stänger man efter lunch kl 14 å så får man vackert vänta i 2 timmar.
Vi gick genom den förbannade stan i evigheter för att hitta en öppen restaurang, men inte då.... Men vi såg en i Alices band på stan, å en som hörde till scenshowen, så det var ju bra iaf.
Till slut kunde vi komma in på O`learys för att äta, vi var nära svältdöden eftersom vi bara ätit en smörgås innan vi for kl halv11.
Väl inne så fick vi jättgoooood mat av trevlig personal, rekommenderas!
Jag var tvungen att äta efterrätt åxå, fast jag var mätt. Ni kommer förstå när ni läser namnet på den:
Death by Chocolate
Hallå, kan jag gå därifrån utan att ha ätit den? ICKE!
Det var en stor bit häääärlig kladdig chokladkaka, chokladglass, chokladsås, chokladströssel och grädde..... Fantaaaaaastiskt!
Det var så tillochmed jag mådde lite illa efteråt, men VOJNE så gott det var!
Å sen var det ju dags för konserten då.

Vi skulle ju åka hem efter den var slut, å sova hemma för att hämta Cornelia dan efter när vi sovit ut.
Meeeeeen då ringde mamma mitt under konserten å sa att vi måste komma dit när det var slut, Lillfisen vaknade var 10e minut å var jätteledsen. Vi åkte dit, var framme kl 02, trötta som gnuer. Gick å lade oss i husbilen eftersom hon somnade när vi kom.
När vi klev upp så förstod vi varför hon varit ledsen, förkylningen var ett faktum.
Mamma var upp 21 (!!) gånger under natten... huvva!
Så det var ju typiskt, vi som skulle till min farmor på fest... Jag känner mig inte heller helt ok. Tror att Lille Maxon smittade oss när vi var där i torsdags, han var snorig å ledsen då å nu är han förkyld åxå.
Imorn drar vi iväg till rättvik på semester 1 vecka, vi har hyrt stuga å allt. Sen åker vi till småland i 4 dagar å hälsar på Bennys släkt innan vi åker hem till Cornelias Namnfest den 2 augusti.

Så nu kommer jag nog inte att kunna skriva nåt innan vi kommer hem, men håll uuuut =)
Ha det bra, det ska vi göra vårt bästa för att ha!

PS
ta en till i Malins blogg för att se bilder och läsa om Cornelias badpremiär....
www.majamelon.blogg.se
DS


Kommentarer
Mallaballa

inte ett dugg avundsjuk neeejneeej... O

maaaj gaad alice cooper!!! Skit att copernicus blidde sjuk:( stackars mammam som fickliva upp

hela tiden...ha roligt och skynda er hem!!!

2008-07-20 @ 01:06:17
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0