Aaaaalice Coooooper!!

Nu är det gjort!
Betalade å hämtade ut billetterna idag, så nu är det no return! Bara 17 dagar kvaaaar!
Jag längtar så jag nästan svimmar.

Mannen, Myten, Legenden

Förstå att jag har lyssnat på honom i 17 år....
När han var här i stan för några år sen så hade jag inte råd att gå å titta på konserten, men jag var på signeringen vid Skivbutiken... Vojne, jag nästan dog när jag fick skaka hand å han PRATADE med mig! Jag var i chocktillstånd så jag bara nickade som en idiot å blinkade förvirrat... men autografen fick jag iaf! Den ligger i säkert förvar i kökskåpet i ett tjock kuvert.
Min skatt!

Inatt sov jag så dåååligt, somnade inte förrän 2 efter jag tagit in Cornelia till oss. Hon har så jobbigt när hon ska sova och när hon sover, hon är så ledsen och förtvivlad. Jag undrar vad hon drömmer för hemska saker, det tar ju en stund innan hon lugnar sig fast man håller henne och tröstar å hyssjar å vyssar. Å så blir hon lika ledsen när hon precis somnar till igen... Huvva liten.
Det märktes att vi va trötta, Benny ringde halvtio å väckte oss...!
Så det blev sen frukost idag, å sen badade vi.
Cornelia i sin balja på golvet och jag duschade i badkaret medans vi busade å skrattade.
Inte bra i foten å knät än, så det blev ingen prom idag heller.
Camilla skulle komma förbi för vi ska planera ridlägret för ridtravarna. Vi ska ha det i augusti, så det börjar bli tajt nu!
Vi har iaf ordnat övernattningen och uppstallningen för 3 dagar, nu ska vi fixa instruktörer, mat, upplägg och så vidare, å sen ska ju anmälan skickas ut! Suck, vad vi har att göra.
Men det blidde uppskjutet till imorn em då Camilla fick förhinder.
Så det blev lugnt idag, Benny skulle jobba över så jag nästan kissade i soffan när han slet upp dörren vid 16tiden och kom in! Det blidde ingen övertid, så vi for å handlade istället å postade inbjudningarna till Cornelis namnfest.
Å vilket strömavbrott det blev innan vi for! Det small till ute å så blev allt svart!
Tom hissen stod still, å det är inte vanligt i det här trapphuset där det är VM i hissåkning varje dag...
Det är knappt så man hinner ur innan den drar iväg, så man får se till att ha koll på kläderna så inte nåt fastnar i dörrn el så ,så man kläms å åker med platt som en pankis!

Imorn på dan ska vi till farmor å farfar å hälsa på, å fikas lite. Blir det fint väder blir det nog bad för lilltroll som det lät.
Ska åxå hinna in på banken å dona lite.


Men nu ska jag softa lite framför tvn, så vi får höras imorn eller nåt!
Häj å Goodbajs


Är hon nå söt eller?


Kommentarer
pirkko sundeborn

Vad gulligt det ser ut att hon hade peruk eller så stort hår.

2008-07-01 @ 23:16:25
URL: http://piu
Malin

Ojoj Cornelis ser ut som Don King lite haha =D Alltså håret...det ser ut som om fällen är hår ju. Å va roooohlitt ni ska ha på AliceBallice!!

2008-07-02 @ 10:30:56
URL: http://majamelon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0