kräkbebisen nummer 1

Det har vi.
Men det verkar inte vara magsjuka längre, för bajset är hårt/normalt, men så fort hon äter så spyr hon och blir jätteledsen.... Hungrig är hon, för hon äter. Vällingen är inte så poppis längre heller, vad kan det bero på?
Har försökt ge henne när hon var magsjuk så hon skulle få i sig nåt iaf, men icke!
Sover hela nätterna gör hon åxå, somnar vid 20 och sen sover hon till halv8 på morron utan uppvak alls. Det är ju jätteskönt, men hoppas det är som det ska så hon inte är sjuk på nåt sätt.
Vi var på BVC förra veckan, fisen hade bara gått upp 50 g på en månad...=( Å nu efter magsjuka och kräkande så lär hon snarare ha gått ner i vikt igen.... SUCK! Vad ska man göööööra?
Vi ska dessutom på läkarkoll på ons 17/12, för att kolla ev knasigheter, hon har ju lite kortare arm å ben på höger sida, och så går hon lite konstigt när man håller henne i högerhanden, haltar nästan lite.
Jag hoppas VERKLIGEN att det inte är nåt fel, lilla trollet mitt! Sköterskan misstänkte isf höftledsluxation, och det har hon ju ökad risk för iom att hon satt i säte i min mage. Vill inte!
Känns inget kul alls, varför kan livet inte bara flyta på utan problem? Varför måste pengarna alltid vara slut innan det gått 2 veckor på månaden fast vi inte gjort nåt alls utom att handla mat och blöjor? Varför ska allt gå sönder? Varför ska man vara tvingad att bo i en förbannad liten jävla skitlägenhet när det enda man vill är att ha ett hus? Varför kan inte barna vara friska och glada jämt?
Gnäll gnäll blev det nu, suck!
Benny åkte på magsjuka han åxå, natten mot lördag var det kört. Han skulle ju på svensexa på lördagen, men det var ju bara att glömma.... Han var hemma fr jobbet igår åxå, så han tog på sig natten till idag ist, så nu är han igång igen som vanligt... =)

I helgen var jag och tittade när Camilla red lektion med Storen, och jag måste bara säga vad duktiga dom hade blivit! Vilken skillnad! Jag blev alldeles varm när jag såg dom, det såg så fint ut. Härligt att de utvecklas så bra tillsammans, så det är inga problem att ha honom ute på helfoder till Camilla. Skönt!
Nu i Januari kommer det starta upp hoppkurs varannan vecka, så det ska jag va med på, då får jag ju rida lite iaf =)
Camilla har lagt ner hoppandet, då hon fick närkontakt med underlaget ett par gånger för mkt... hihi!

Nä, nu ska jag ta en smörgås å surfa runt lite, Nelis sover på balkongen en stund till hoppas jag =)
Ha en härlig vinterdag!


Kommentarer
mallaballa

2008-12-09 @ 16:31:14
Jag igen...

det vore ju bra om man skrev når oxå innan man skickar meddelandet... Lilltrollet:( hoppas att detinte är något... Vilken jäkla skit... Jag ringer istället! Ska bara få febermax att vila lite!

2008-12-09 @ 16:36:51
pirkko sundeborn

Oroa er inte , det ordnar sig lill-troll det gör ont i en när man bara tänker på henne, nu kan ni KOMMA o hälsa på nu har vi äntligen VARMT nästan hett , så inte lillen fryser ,det är skillnad från 15-16 grader till 24-26 skööööööööööööönt, vi går barfota till omed, hah-haa kramisar till sötisen från fammo

2008-12-09 @ 22:35:06
URL: http://piu
Maria

Usch vad trist att känna motgångarna hopas! :-(



Underbart mysig bild på dina kära iaf... :-)

2008-12-21 @ 00:05:08
URL: http://mariaholmstedt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0