å ett till inlägg på SAMMA dag!! passa på nu medans jag e i farten...

Idag har vi ju varit på BVC å vägit mätit å beklagat mig över nattsömnen....
Lilltrollet börjar bli stor, hela 7200 g å 66 cm lång!
Å som vanligt charmade hon sköterskan med skratt å bus...suck, inte tror dom att hon är en liten onding hemma på natten då heller =)

Vi har åxå hunnit med Bettan å Engla, vi tog det lugnt å åt lite lunch som vanligt.
Småknasarna lekte på mattan å grejade, sen knoppade de in så trötta morsorna fick vila lite å...!
image14

image15

förresten, så här kul kan man ha med gardiner.....
        

Nää, nu ska vi städa lite så det är rent å snyggt när mormor kommer å ska barnvakta imorn.... sen ska vi bada, inviga den nya badstolen jag köpte till Cornelia idag, rapport om hur det gick kommer imorn!

baaaaj!


Kommentarer
Malin

Men då är hon ju inte så liten heller! Jag har ringt och försökt puscha pådagisplatsen idag...får se hur det går dom skulle göra sitt yttersta. Hoppas det går undan...LIllalilla Max ska börja på dagis=(

2008-04-24 @ 11:46:56
URL: http://majamelon.blogg.se
Malin

Haha jamen man blir en sån! Åsså tänker man "jag måste ju lägga ut ett nytt kort, kan inte ta ett gammalt"- efter ett tag när man lagt ut allt man har typ. Så då är kameran framme ifall om något roligt händer...jätteofta mmmhmm

2008-04-24 @ 19:16:16
URL: http://majamelon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0